“Heerlijke latte machiato met eerlijke tosti”
Beoordeling van Capriole Café

Capriole Café
Reserveren met
Capriole Café is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 34 Dessert in Den Haag
Beschrijving: Restaurant en koffiebranderij in de Binckhorst in Den Haag. Geopend op donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag en maandag voor ontbijt, koffie, lunch en diner.
13 juli 2018 beoordeeld

Ik kom hier vaker voor een goede koffie. Het was mooi weer, heerlijk aan het water kunnen zitten. Gemotiveerde en vriendelijke bediening. Tosti van goed brood met beetje aangemaakte salade.

12 juli 2018 beoordeeld

Nu nog een echte verstopplek, straks als alle bouwerkzaamheden klaar zijn in het gebied zal het makkelijker bereikbaar zijn.
Momenteel mijn favoriete plekje, ik voel me er in de watten gelegd, fijne ontvangst, heerlijk eten en drinken op een fantastische locatie met een kopje sublieme koffie als afsluiting, I love it!

12 juli 2018 beoordeeld

Mooi restaurant in mooi industrieel pand aan een haventje. Een beetje verstopt maar zeer de moeite waard. Originele gerechten. Proef de eigen gebrande koffie eens.

12 juli 2018 beoordeeld

We hebben een fantastische avond gehad. We werden welkom geheten door Patrick en voelden ons ook echt welkom. Voorgerecht op een heerlijk terras aan het water. Hoofdgerecht binnen. Mooie verfijnde gerechten en heerlijke wijn. De eigenaar en bediening geven persoonlijke aandacht. Een echte aanrader, we komen zeker terug.

12 juli 2018 beoordeeld

Mooie gerechten, erg lekker, goede bedieninng, redelijke prijzen.Alles klopt! Een parel in de Binckhorst!

Reizigers die Capriole Café bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Capriole Café geweest? Deel je ervaringen!