“Fijn dat de kipsalade kon worden omgezet in een heerlijke vega salade”
Beoordeling van Capriole Café

Capriole Café
Reserveren met
Capriole Café is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 33 Dessert in Den Haag
Beschrijving: Restaurant en koffiebranderij in de Binckhorst in Den Haag. Geopend op donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag en maandag voor ontbijt, koffie, lunch en diner.
11 juli 2018 beoordeeld

Fijn dat de kipsalade kon worden omgezet in een heerlijke vega salade. Mooie locatie aan het water. Vriendelijke bediening die rekening met je houdt.

10 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons vriendenclubje wezen eten. Locatie en inrichting prachtig. Smaakvol en sfeervol.
Ons werd toch wel aangeraden om een verrassingsmenu te kiezen. Dus wilden we ons laten verrassen. Je verwacht dan toch gerechten buiten de menu kaart om, wat helaas niet het geval was. Zelf had ik dus voor die paar euro zelf mijn gerechten uitgekozen, want mijn voorgerecht vond ik niet echt mijn smaak. Was natuurlijk wel mijn eigen keuze, maar had wel verrast willen worden. Voelde een beetje alsof het gemakkelijker is om 1 tafel dezelfde gerechten te serveren.
Voor mij waren de porties voldoende, maar ik denk dat dat niet voor iedereen zal gelden.
Prijs kwaliteit vonden we allen niet in verhouding.
Min puntje was ook de donkere toilet met een klein spotje als verlichting.
Pluspunt leuke informele bediening.

10 juli 2018 beoordeeld

heel vriendelijke bediening, verzorgde en lekkere gerechten in een mooi licht industrieel pand op een beetje verborgen locatie, top aan het water!

10 juli 2018 beoordeeld

Wat een ervaring! Heerlijk gegeten op een unieke locatie in de ontwikkellocatie Binckhorst. Gereserveerd voor een groep van 8 en op het moment zelf werden het 11 personen. Dat was geen enkel probleem! Top! Goede bediening en prima eten.

10 juli 2018 beoordeeld

We hebben met zijn drieën heerlijk geluncht in dit voor velen misschien nog onbekende pareltje in de Binckhorst. Lekker eten, vriendelijk opgediend in een mooie ambiance aan het water. Het is even doorzetten om tussen de puinhopen van afgebroken gebouwen door Capriole te vinden, maar dan kom je ook in de oase van de Fokkerhaven en is de beloning groot.

Reizigers die Capriole Café bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Capriole Café geweest? Deel je ervaringen!