“Heerlijk en vriendelijk”
Beoordeling van Capriole Café

Capriole Café
Reserveren met
Capriole Café is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 34 Dessert in Den Haag
Beschrijving: Restaurant en koffiebranderij in de Binckhorst in Den Haag. Geopend op donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag en maandag voor ontbijt, koffie, lunch en diner.
10 juli 2018 beoordeeld

We hebben met zijn drieën heerlijk geluncht in dit voor velen misschien nog onbekende pareltje in de Binckhorst. Lekker eten, vriendelijk opgediend in een mooie ambiance aan het water. Het is even doorzetten om tussen de puinhopen van afgebroken gebouwen door Capriole te vinden, maar dan kom je ook in de oase van de Fokkerhaven en is de beloning groot.

10 juli 2018 beoordeeld

Bij Capriole Café staan er leuke gerechten op de kaart, voor ieder wat wils. Niet alleen leuk voor de zakelijke lunch of diner maar ook voor een lekker maaltje met vrienden en familie. Een plek waar een ieder zichzelf kan zijn, heerlijk genieten met een mooi glas wijn!

10 juli 2018 beoordeeld

met veel aandacht voor kwaliteit - en zeker detail - is capriole café mijn favoriete lunchrestaurant! de inrichting is zeer smaakvol, de gerechten een streling. hun assortiment zelfgebrande koffie mag niet onvermeld blijven: fantastisch.

10 juli 2018 beoordeeld

Het is wel even zoeken maar dan heb je ook wat. Gratis parkeren en aan het water zitten. Lekkere gezonde gerechten.

10 juli 2018 beoordeeld

Ons 2e bezoek aan Capriole en wederom erg welkom geheten en echt een avond in de watten gelegd. We zaten buiten in de zon. Eten is goed, bediening is voor mij de reden dat ik kom. Je voelt je echt uit en dat is helaas niet een standaardbeleving bij het uit eten gaan in Nederland. Deze mensen weten wat hospitality is!

Reizigers die Capriole Café bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Capriole Café geweest? Deel je ervaringen!