“verrassend verzorgd verwend”
Beoordeling van Capriole Café

Capriole Café
Reserveren met
Capriole Café is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 28 van 1.565 Restaurants in Den Haag
Beschrijving: Restaurant en koffiebranderij in de Binckhorst in Den Haag. Geopend op donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag en maandag voor ontbijt, koffie, lunch en diner.
10 juli 2018 beoordeeld

met veel aandacht voor kwaliteit - en zeker detail - is capriole café mijn favoriete lunchrestaurant! de inrichting is zeer smaakvol, de gerechten een streling. hun assortiment zelfgebrande koffie mag niet onvermeld blijven: fantastisch.

Datum van bezoek: mei 2018

10 juli 2018 beoordeeld

Het is wel even zoeken maar dan heb je ook wat. Gratis parkeren en aan het water zitten. Lekkere gezonde gerechten.

Datum van bezoek: mei 2018
10 juli 2018 beoordeeld

Ons 2e bezoek aan Capriole en wederom erg welkom geheten en echt een avond in de watten gelegd. We zaten buiten in de zon. Eten is goed, bediening is voor mij de reden dat ik kom. Je voelt je echt uit en dat is helaas niet een standaardbeleving bij het uit eten gaan in Nederland. Deze mensen weten wat hospitality is!

Datum van bezoek: juli 2018
10 juli 2018 beoordeeld

Leuke plek aan het water, zeer vriendelijke bediening. Lekker eten en fantastische koffie. Helaas gaan de gepocheerde eitjes nog weleens mis.

Datum van bezoek: juni 2018
10 juli 2018 beoordeeld

Hun koffie, van puur tot de meest verrassende, wisselende vormen als cappuccino in een hoorntje of ginkoffietonic, is fenomenaal. Met ons gezin met 2 kinderen komen we regelmatig voor een heerlijke lunch of in het weekend voor het ontbijt. Het terras aan de Vliet is zonnig met een topuitzicht. En binnen blijft het door de enorme, grote ramen altijd wijds en ruimtelijk. Als ik zakelijke besprekingen heb, is Capriole Café ook mijn to-go plek. Wij komen er keer op keer met erg veel plezier terug en door de fijne sfeer, geweldige eigenaren, vriendelijke bediening, lekkere eten en fantastische koffie en thee, blijven we dat ook zeker doen.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Capriole Café bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Capriole Café geweest? Deel je ervaringen!