“Heerlijke plek waar je naar terug wil blijven komen.”
Beoordeling van Capriole Café

Capriole Café
Reserveren met
Capriole Café is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 33 Dessert in Den Haag
Beschrijving: Restaurant en koffiebranderij in de Binckhorst in Den Haag. Geopend op donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag en maandag voor ontbijt, koffie, lunch en diner.
10 juli 2018 beoordeeld

Hun koffie, van puur tot de meest verrassende, wisselende vormen als cappuccino in een hoorntje of ginkoffietonic, is fenomenaal. Met ons gezin met 2 kinderen komen we regelmatig voor een heerlijke lunch of in het weekend voor het ontbijt. Het terras aan de Vliet is zonnig met een topuitzicht. En binnen blijft het door de enorme, grote ramen altijd wijds en ruimtelijk. Als ik zakelijke besprekingen heb, is Capriole Café ook mijn to-go plek. Wij komen er keer op keer met erg veel plezier terug en door de fijne sfeer, geweldige eigenaren, vriendelijke bediening, lekkere eten en fantastische koffie en thee, blijven we dat ook zeker doen.

10 juli 2018 beoordeeld

Mooi restaurant met zonnig terras op een bijzondere locatie in Den Haag. Heerlijk eten en een goede sfeer.

10 juli 2018 beoordeeld

zeer goed restaurant, vriendelijk personeel, goede bediening, lekker eten\
wij hebben zeer genoten van ons bezoek aan dit restraurant

10 juli 2018 beoordeeld

Leuke tent met als grootste voordeel het gratis parkeren. :-)
De koffie is daar geweldig. Diverse soorten en door eigen koffiebranderij ook voor de verkoop. Leuk als kadootje.
Ik ben hier een aantal keren geweest. Laatste keer moesten we wel erg lang wachten voor we (2) geholpen werden en vervolgens werden we vergeten. Maar over het algemeen is het TOP!
Angus Burger en Steak Tartaar zijn super

10 juli 2018 beoordeeld

Dit restaurant is verrassend goed. De bediening is erg behulpzaam en aardig, de gerechten, ook vegetarisch, zeer smaakvol. Alleen de plek vd toiletten is wat vreemd, helemaal voor in en de muziekkeuze was niet helemaal passend bij mij smaak......Zeker een herhaald bezoek waard.

Reizigers die Capriole Café bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Capriole Café geweest? Deel je ervaringen!