“Gastvrij en prima koffie”
Beoordeling van Capriole Café

Capriole Café
Reserveren met
Capriole Café is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 34 Dessert in Den Haag
Beschrijving: Restaurant en koffiebranderij in de Binckhorst in Den Haag. Geopend op donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag en maandag voor ontbijt, koffie, lunch en diner.
10 juli 2018 beoordeeld

Leuke tent met als grootste voordeel het gratis parkeren. :-)
De koffie is daar geweldig. Diverse soorten en door eigen koffiebranderij ook voor de verkoop. Leuk als kadootje.
Ik ben hier een aantal keren geweest. Laatste keer moesten we wel erg lang wachten voor we (2) geholpen werden en vervolgens werden we vergeten. Maar over het algemeen is het TOP!
Angus Burger en Steak Tartaar zijn super

10 juli 2018 beoordeeld

Dit restaurant is verrassend goed. De bediening is erg behulpzaam en aardig, de gerechten, ook vegetarisch, zeer smaakvol. Alleen de plek vd toiletten is wat vreemd, helemaal voor in en de muziekkeuze was niet helemaal passend bij mij smaak......Zeker een herhaald bezoek waard.

10 juli 2018 beoordeeld

Ons bezoek kenmerkte zich door aardige bediening, goede plek om te genieten, heerlijk eten, lekkere wijn en geïnteresseerd personeel. Kortom: een goede beoordeling.

10 juli 2018 beoordeeld

Uitstekende koffie en erg goede keuken, voor zowel ontbijt, lunch als diner. Mooi gelegen aan een insteekhaven in de Binckhorst in een prachtig oud industrieel pand. Een aanrader.

10 juli 2018 beoordeeld

Top lokatie met uitstekend eten. Gezellige sfeer met zeer betrokken personeel. Wij hebben zeer genoten van het menu!

Reizigers die Capriole Café bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Capriole Café geweest? Deel je ervaringen!