“Weer een tof bezoek!”
Beoordeling van Capriole Café

Capriole Café
Reserveren met
Capriole Café is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 33 Dessert in Den Haag
Beschrijving: Restaurant en koffiebranderij in de Binckhorst in Den Haag. Geopend op donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag en maandag voor ontbijt, koffie, lunch en diner.
7 juli 2018 beoordeeld

(IET WAT LANGE BEOORDELING MAAR DE MOEITE WAART OM TE LEZEN!)

Afgelopen middag weer bij Capriole geweest voor de lunch. De burger is altijd top daar en dit keer hadden we ook een makreel sandwich besteld. Erg verfrissend en top smaak(kleine tip voor de chef onderaan)(opbouwende kritiek, voor de rest heerlijk!).

De dag er voor hadden ze hun eigen bier geïntroduceerd. Werd er enthousiast over verteld dus het proberen waard dacht ik zo. Heerlijk biertje dat fris, soepel is en een mooie kleur heeft. Het leuke er aan is dat er een bittertje van de verwerkte schil en vruchtvlees van hun eigen koffieboon zeker te proeven is. Met recht uniek!

Na de vraag wat ik er van vond waarop ik enthousiast reageerde werd ik ook netjes gevraagd of ik op de foto wilde met het biertje voor de social-media en kreeg een flesje mee voor de moeite!

(Tip voor de chef: Wanneer je het brood roostert even laten afkoelen op een droogrek anders wordt door de vocht van de hitte het onderste brood taai na het even op het boord te hebben gelegen).

Pascal U, Eigenaar van Capriole Café, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juli 2018

Dankjewel voor de toffe recensie en leuk dat ons nieuwe biertje is goedgekeurd! En heel leuk dat je ook nog op de foto wilde. Je tip heb ik gedeeld met de chef. Graag tot de volgende keer weer. :-)

3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de 5e versie van de koffie die we bestelden realiseerden we ons collectief hoe goed deze plek, de bediening en bovenal de koffie is. Dit is een aanrader voor elke koffie liefhebber. En lunch liefhebber. Perfecte plek voor een goede (zakelijke) afspraak. Met bediening die er duidelijk lol in heeft.

Oh wow. Wat een mooie complimenten! Dankjewel en graag tot de volgende keer. We hebben nog veel meer koffie om te proeven. :-)

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere courgette soep met daarna een heerlijke angus burger. Dat samen met een witbiertje in het zonnetje. Genieten terwijl er verschillende bootjes langs varen.
Aanrader

1 maart 2018 beoordeeld

Absoluut de moeite waard om vaker te bezoeken! Coffee, thee, lunch, service alles helemaal goed.
Leuke locatie

27 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele bijzondere plek aan een haventje aan de trekvliet in Den Haag binckhorst. Zeer stijlvol pand. De prijs is bovengemiddeld, maar je krijgt er uitstekende koffie en taart voor... Een heerlijke beleving! Kortom zeer de moeite waard.

Reizigers die Capriole Café bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Capriole Café geweest? Deel je ervaringen!