“Toevallig”

Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Zuidwal
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hier toevallig op uitgekomen. Saté en rundsvlees was erg lekker. Bami ook. Prijs/kwaliteit is goed en klopt helemaal met de werkelijkheid

5 weken geleden beoordeeld

Wij hebben heerlijk Indisch gegeten in een gezellige Indische sfeer. Wij genoten van een uitgebreide Indische rijsttafel. Het is mogelijk om jouw eigen voorkeur aan te geven aan de attente en vriendelijke bediening. De sate is heerlijk!

3 oktober 2018 beoordeeld

In centrum Den Haag, om de hoek van de Bijenkorf, superlekker Indisch eten. Vriendelijke bediening, lekkere biertjes en Emping Melinjo.
Aan te raden, sate Babi Gemoek (van spek,) Goelei Kambing ( lam),Sajoer Lodeh en Atjar Ketimoen.

29 augustus 2018 beoordeeld

hier vind je vertrouwde kwaliteit hetgeen prettig is maar soms wat voorspelbaar. de gerechten zijn smakelijk doch eens iets anders , iets nieuws, zou de zaak goed doen lijkt mij.

21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

echt fantastisch eten, authentieke smaken, mijn indo-man heeft genoten uiterst vriendelijke, gezellige dames in de bediening.
Na een lunch op zaterdag op zondag voor een vroeg diner teruggekomen, dat zegt genoeg, er was gelukkig nog een plaatstje voor ons.

Reizigers die Istana bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Istana geweest? Deel je ervaringen!