“Altijd heerlijk Indisch eten”
Beoordeling van Istana

Istana
Geclassificeerd als nr. 49 van 1.540 Restaurants in Den Haag
Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Zuidwal
3 oktober 2018 beoordeeld

In centrum Den Haag, om de hoek van de Bijenkorf, superlekker Indisch eten. Vriendelijke bediening, lekkere biertjes en Emping Melinjo.
Aan te raden, sate Babi Gemoek (van spek,) Goelei Kambing ( lam),Sajoer Lodeh en Atjar Ketimoen.

29 augustus 2018 beoordeeld

hier vind je vertrouwde kwaliteit hetgeen prettig is maar soms wat voorspelbaar. de gerechten zijn smakelijk doch eens iets anders , iets nieuws, zou de zaak goed doen lijkt mij.

21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

echt fantastisch eten, authentieke smaken, mijn indo-man heeft genoten uiterst vriendelijke, gezellige dames in de bediening.
Na een lunch op zaterdag op zondag voor een vroeg diner teruggekomen, dat zegt genoeg, er was gelukkig nog een plaatstje voor ons.

18 augustus 2018 beoordeeld

Twintig jaar geleden kwamen we in de buurt van Istana wonen en gingen we er regelmatig eten. We maakten ook gebruik van hun catering. Zes jaar geleden zijn we verhuisd en komen we er minder vaak. Deze week na een jaar weer langs geweest. De serveerster wist dat we verhuisd waren, maar ze wist ook nog precies onze lievelingsgerechten en drankjes! Al gauw bleek dat ze het van ander gasten die af en toe komen ook nog wist.Super knap en attent

13 augustus 2018 beoordeeld

Zelfs Dawit voorhanden, dat zie je zelden. Als kenner voor een in Nederlands Indië geboren man, is dit een traktatie. Helaas wonen we te ver om hier vaak te komen, maar indien mogelijk combineren we het zeker.
Attente bediening.

Reizigers die Istana bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Istana geweest? Deel je ervaringen!