“De serveerster wist nog precies onze lievelinggerechten.”
Beoordeling van Istana

Istana
Geclassificeerd als nr. 49 van 1.540 Restaurants in Den Haag
Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Zuidwal
18 augustus 2018 beoordeeld

Twintig jaar geleden kwamen we in de buurt van Istana wonen en gingen we er regelmatig eten. We maakten ook gebruik van hun catering. Zes jaar geleden zijn we verhuisd en komen we er minder vaak. Deze week na een jaar weer langs geweest. De serveerster wist dat we verhuisd waren, maar ze wist ook nog precies onze lievelingsgerechten en drankjes! Al gauw bleek dat ze het van ander gasten die af en toe komen ook nog wist.Super knap en attent

13 augustus 2018 beoordeeld

Zelfs Dawit voorhanden, dat zie je zelden. Als kenner voor een in Nederlands Indië geboren man, is dit een traktatie. Helaas wonen we te ver om hier vaak te komen, maar indien mogelijk combineren we het zeker.
Attente bediening.

9 augustus 2018 beoordeeld

Ik kom hier zeker 2x per maand voor een lunch Istana. Niet duur, heerlijk vlees en lekkere groenten. Daarbij neem ik meestal saté gambing of ajam. Saté Babi gemoer is ook een aanrader! Gezellige bediening. Ze mogen zich terecht de saté koning van Den Haag noemen.

28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de beste Indische restaurants die ik ken. Altijd goed, altijd lekker. Vriendelijke medewerkers. Jammer dat het vaak moeilijk parkeren is maar dat heeft niets met de zaak te maken.

22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In China Town Den Haag kwamen we het Indonesische restaurant Istana tegen.Eerlijk Indonesisch eten met liefde bereid.
Bediening door twee lieve Indonesische dames.
We waren er voor de lunch.
Het was er gezellig vol.De gerechten kwamen ondanks de drukte toch vrij anel op tafel.
Prijzen circa €20,- pp incl een paar drankjes.TopGaan er zeker terug en gaan dan voor het diner.
De rijstafels zagen er veelbelovend en uitnodigend uit

Reizigers die Istana bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Istana geweest? Deel je ervaringen!