“Puur, eerlijk Indonesisch eten”
Beoordeling van Istana

Istana
Geclassificeerd als nr. 49 van 1.540 Restaurants in Den Haag
Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Zuidwal
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In China Town Den Haag kwamen we het Indonesische restaurant Istana tegen.Eerlijk Indonesisch eten met liefde bereid.
Bediening door twee lieve Indonesische dames.
We waren er voor de lunch.
Het was er gezellig vol.De gerechten kwamen ondanks de drukte toch vrij anel op tafel.
Prijzen circa €20,- pp incl een paar drankjes.TopGaan er zeker terug en gaan dan voor het diner.
De rijstafels zagen er veelbelovend en uitnodigend uit

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle voedzame vegetarische lunch bij Indonesisch restaurant Istana, een begrip in den Haag. Heel smakelijk maar wat meer groente en wat minder rijst op het bordje was mij liever geweest. En zeker een hardgekookt eitje bij het Gado Gado deel op het bord, want een ei hoort erbij!!

10 april 2018 beoordeeld

Heerlijk Indisch eten in centrum Den Haag. Vriendelijke bediening, lekkere biertjes en goed bereikbaar met ov. Beslist niet duur en top eten. Wel reserveren, altijd druk. Aanraders zijn, Sate Gemoek, Goelei Kambing, sajor en de zelf gemaakte Ketimoen. 1 klein minpuntje, de sambal komt uit de koelkast zo op tafel, dat is toch echt te koud.

4 april 2018 beoordeeld

Een leuk klein maar gezellig ingericht restaurant waar je op zeer gezellige wijze ook bediend wordt van een voortreffelijke maaltijd. Kwaliteit was perfect en tegen een leuke prijs

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de beste Indische restaurants die ik ken. Altijd goed, altijd lekker. Vriendelijke medewerkers. Jammer dat het vaak moeilijk parkeren is maar dat heeft niets met de zaak te maken.

Reizigers die Istana bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Istana geweest? Deel je ervaringen!