“Heerlijke pannenkoek, wafel en poffertjes”
Beoordeling van Oma Toos

Oma Toos
Geclassificeerd als nr. 101 van 1.536 Restaurants in Den Haag
28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Kan weinig zeggen over deze zaak maar we hebben lekker gegeten. Puur hollands maar lekker. Geen idee of je goed kunt zitten maar het eten was goed

Datum van bezoek: augustus 2020

4 augustus 2020 beoordeeld

Knus restaurant, prachtig gelegen aan de de tweede haven in Scheveningen. Geschikte eetgelegenheid voor een lekkere lunch. Compacte menukaart met genoeg keuze in broodjes, salades, tosti’s, . Gemiddeld prijsniveau. Vlotte jonge bediening. In de directe omgeving is gelegenheid tot vrij parkeren. Mooi uitgangspunt voor een wandeling langs de zee. Oo de boulevard is een bezoek aan het museum Beelden aan Zee zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: augustus 2020
19 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als heuse (groot)ouders bezoeken wij met enige regelmaat pannenkoekenboerderijen. Voor ons was Pannenkoekenhuis Oma Toos in de 2de haven van Scheveningen een positieve verrassing. Niet alleen serveert men hier heerlijke pannenkoeken, maar oma Toos heeft ook een gevarieerde lunch/dinerkaart. Daarnaast opvallend vriendelijke bediening én als kers op de pannenkoek een schitterend uitzicht op de haven. Dit adres kan ik aan een ieder recommanderen.

Datum van bezoek: juli 2020
20 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Van te voren afspraken gemaakt omdat we met zn 12-en daar wilden lunchen ivm ons huwelijksfeest. Ze hadden n mooie tafelindeling gemaakt ivm RIVM regels door het coronavirus. Was TOP geregeld. Heerlijke pannenkoeken en keuze zat.

Datum van bezoek: juni 2020
25 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen aan de Scheveningse jachthaven. Gezellig restaurant, aardige vlotte bediening, ruime keuze in pannenkoeken en vele andere gerechten.
Niet duur en goede kwaliteit!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Oma Toos bekeken, bekeken ook

In Oma Toos geweest? Deel je ervaringen!