“Alweer zo lekker”
Beoordeling van SLA Kerkplein

SLA Kerkplein
Geclassificeerd als nr. 336 van 1.678 Restaurants in Den Haag
Beschrijving: WE JUST EAT SLA is een biologische saladebar waar je gegarandeerd vol energie de deur uit wandelt. Kleur op je bord staat gelijk aan een hoge voedingswaarde. Bij SLA zie je variatie en overvloed terug in onze seizoensgebonden salades, sappen en soepen. Eén voor één groen, gezond en lekker. Er wordt al genoeg moeilijk gedaan over eten. We just eat.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ga regelmatig naar Sla, de kaart met stempels voor een gratis maaltijd is bijna vol. Heerlijke verse producten en je kan altijd een ingredient vervangen voor iets anders. Leuk en service gericht personeel met tops over welke thee bv. Alles bij elkaar zo van genoten. Ga zo door en blijf alles op voorraad houden!!

Datum van bezoek: september 2019

7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is hier gezellig, rustig en zeer lekker. Veel verse groenten. Het vult heel goed. We hadden allemaal meer dan genoeg gegeten.

Datum van bezoek: maart 2019
1 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Sla gegeten vandaag. Een flinke salade die echt lekker en gul was. Wat ons enorm op viel was dat het smoezelig was. Plakkerige tafel, vieze vloer, overal vieze vingers op deuren en muren. Niet oké qua hygiëne. We hebben nu allebei last van onze buik. Sluit niet uit dat het met elkaar te maken heeft. De bediening leek echt een beetje lui en gemakzuchtig. Zonde!

Datum van bezoek: december 2018
5 augustus 2018 beoordeeld

Wij hebben op een warme zomerdag bij SLA gegeten. Het vriendelijke personeel vertelde ons met enthousiasme over het concept en de gerechten op de kaart. We stelden zelf onze salade samen en hadden de keuze uit verschillende verse en verrassende ingrediënten, zoals zoete aardappel, gegrilde aubergine, kikkererwten, feta en spinazie. Een welkome maaltijd op een warme dag als deze. Naast salades staan ook soepen en verschillende smeersels met brood op de kaart, die bolstaat van de seizoensgebonden producten. Ook om de dorst te lessen is er een ruime keuze: lekkere sapjes en versgemalen koffie behoren tot het assortiment. Kortom: SLA is een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018
18 juni 2018 beoordeeld

Eten bij Sla is altijd een feestje en altijd als ik in Den Haag of Amsterdam ben, moet ik gewoon even bij Sla lunchen. Dat is wat ik de afgelopen jaren steeds dacht. Maar de laatste tijd is het minder. Een paar maanden geleden had ik bedorven broccoli in mijn sla (na mijn klacht overigens heel netjes opgelost door het hoofdkantoor, waarvoor dank), gisteren bestelde ik de thaise salade en die was zo zuur dat ik er misselijk van werd. En de thaise smaak was ver te zoeken. Ik had honger en at hem helemaal op, terwijl ik dacht “wat zit ik nu eigenlijk te eten? Dit is NIET lekker”. Toen ik hem ophad bleek dat ik gewoon veel te veel dressing had gehad, er stond nog een plasje in mijn kommetje. Ik gaf het door aan de bediening en die zeiden dat ze het jammer vonden. Ja, ik vond het ook jammer. De volgende keer als ik Den Haag ben maar eens een ander lunchtentje zoeken.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die SLA Kerkplein bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In SLA Kerkplein geweest? Deel je ervaringen!