“Gezellig even een hapje Italiaans”
Beoordeling van Vino & Cucina

Geclassificeerd als nr. 167 van 1.537 Restaurants in Den Haag
Keukens: Italiaans
Wijk: Voorhout
29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig even een hapje Italiaans eten dan is dit een leuk adres.
Gezellige gastheer, Italiaanse flair.
Lekker brood met zwarte olijven pesto, wij hadden antipasta, rigortoni met ragout, saltimpesce van zwaardvis, alles even smakelijk.
Pannacotta en overheerlijke kaas na. Een fantastische rode wijn uit Montepulciano.

Datum van bezoek: augustus 2020

29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wow! Wat een heerlijke avond hebben we hier gehad. En wat een ontvangst! De uitbater is bijna ongekend vriendelijk en behulpzaam. De kwaliteit van het eten is rondweg top! Alles is even vers en met kwaliteitsproducten bereid. Verwacht geen ‘traditionele’ Italiaanse gerechten. Maar de keuken is onmiskenbaar puur Italiaans. Hier wordt gekookt volgens de principes van de verfijnde Italiaanse keuken. En alles is even lekker! Absolute aanrader!

Datum van bezoek: februari 2020
6 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Naast ons verblijf Easyhotel in de Parkstraat kan je ‘s avonds opsteken voor een hapje bovengemiddeld Italiaans eten. De uitstraling doet wat steriel aan maar de ontvangst was hartelijk en enthousiast. Dit is in het verloop van de avond niet minder geworden. Het eten was prima. De wijnkaart was uitgebreid en bevatte mooie, volle en bijzondere Italiaanse wijnen. De kurk wordt door de gastheer bijna opgesnoven om een vleugje kwaliteit van de wijn op te vangen. Bediening 7 1/2
Eten 7 1/2
Wijn 8 1/2
Prijs - kwaliteit 8 (The Fork 30%)

Datum van bezoek: februari 2020
26 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Teleurstellende ervaring. Eten wordt op zich leuk opgediend, maar matig qua smaak. Alles wat nogal vlak van smaak, geen verse kruiden of iets dergelijks. Hadden hier meer van verwacht. We waren met een grote groep en dat is wellicht een uitdaging voor een restaurant, maar de bediening was ronduit slecht.

Datum van bezoek: december 2019
15 december 2019 beoordeeld

Via The Fork hadden we gereserveerd met 30% korting op het eten. Door die korting was het alsnog een aangenaam toeven in het restaurant.
De prijzen op de menukaart zijn aan de hoge prijs voor hetgeen ze bieden, maar de korting compenseerde dit dus mooi.
De drie gerechten (Burrata, Filetto di Manzo en Tiramisu) waren goed en voldoende qua portie. De Tiramisu lijkt erg groot, maar door de luchtigheid van het gerecht toch eenvoudig op te eten.
De wijnen die ze schenken zijn goed, niet echt goedkoop, maar dat compenseren ze door de glazen goed vol te schenken.
De bediening kan iets alerter. Kennelijk is het iets teveel voor de ene serveerster. Zodra ze door anderen in beslag wordt genomen is ze kwijt wat ze daarnet bij jou heeft opgenomen. Dit deed zich een paar keer voor.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Vino & Cucina bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In Vino & Cucina geweest? Deel je ervaringen!