“Een heerlijke traktatie”
Beoordeling van Jamey Bennett

Jamey Bennett
Geclassificeerd als nr. 64 van 1.495 Restaurants in Den Haag
4 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag geluncht bij Jamey op aanrader van een collega. Een leuke sfeervolle tent. Daar houd ik van. De lunch was heerlijk. Ik heb de geroosterd brood met zalm genomen. Wat een heerlijkheid. Aardig personeel. Ik kom zeker weer een keer lunchen.

26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen hier zitten om even een borreltje te doen. Dat werd uiteindelijk een complete maaltijd. De kaart is leuk en afwisselend en het concept goed uitgewerkt. Het interieur is prachtig en de bediening vriendelijk en oplettend.

Afwisselend publiek aanwezig, DJ staat lounge muziek te draaien, grote zaak maar voelt best intiem.

23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het terras in hartje Den Haag biedt (als je de juiste kant op kijkt), uitzicht op het Torentje. Aan de inrichting is veel zorg besteed, de bediening is vriendelijk en de kaart is safe - voor ieder wat wils. Heel relaxed genoten.

19 juni 2018 beoordeeld

Een leuke wandeling door de kaart is zeker mogelijk doordat je op een tapas manier gerechten kunt bestellen, zeker als je met z'n viertjes bent (gem 3 pp) kan je 12 gerechten proeven, heerlijk.
Ook de wijnen zijn uitstekend, al met al een gezellige avond gehad met veel verschillende smaaksensaties

16 juni 2018 beoordeeld

Prachtig terras waar ik twee tonic bestelde. Na 20 minuten werden uiteindelijk twee mini flesjes (200ml) tonic geserveerd. Toen ik bij het afrekenen vroeg of 8 euro wel klopte voor die twee tonic werd me op een horkerige manier kenbaar gemaakt dat dit juist is.

Arrogante bediening en mede daarom geen aanrader

Reizigers die Jamey Bennett bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Jamey Bennett geweest? Deel je ervaringen!