“Lekker op het terras”
Beoordeling van Jamey Bennett

Jamey Bennett
Geclassificeerd als nr. 70 van 1.529 Restaurants in Den Haag
23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het terras in hartje Den Haag biedt (als je de juiste kant op kijkt), uitzicht op het Torentje. Aan de inrichting is veel zorg besteed, de bediening is vriendelijk en de kaart is safe - voor ieder wat wils. Heel relaxed genoten.

19 juni 2018 beoordeeld

Een leuke wandeling door de kaart is zeker mogelijk doordat je op een tapas manier gerechten kunt bestellen, zeker als je met z'n viertjes bent (gem 3 pp) kan je 12 gerechten proeven, heerlijk.
Ook de wijnen zijn uitstekend, al met al een gezellige avond gehad met veel verschillende smaaksensaties

16 juni 2018 beoordeeld

Prachtig terras waar ik twee tonic bestelde. Na 20 minuten werden uiteindelijk twee mini flesjes (200ml) tonic geserveerd. Toen ik bij het afrekenen vroeg of 8 euro wel klopte voor die twee tonic werd me op een horkerige manier kenbaar gemaakt dat dit juist is.

Arrogante bediening en mede daarom geen aanrader

11 juni 2018 beoordeeld

Heerlijke garnalen kroketten (helaas zonder gefrituurde peterselie wat zo erbij hoort)!! met frites en veel te overheersende truffel mayo. De citroenmayo bij de kroketten was totaal overbodig maar was goed voor apart bestelde frites.
Wijn per glas is uitstekend en hulde ook kraanwater gekoeld per karaf waar niets voor in rekening wordt gebracht.
Bediening matig alert en niet al te vriendelijk. Kan wel wat beter. Kaart ziet er lekker en origineel uit. Gerechten zijn in no time aan tafel.
Uitstekend voor snelle lunch.

28 mei 2018 beoordeeld

na een nachtje hilton wilde we hier een groot ontbijt doen.ik was alleen te laat, dus het werd lunch.
op zich redelijk verzorgd, het was druk, daarom wat langer wachten. prima broodjes, niets mis mee

Reizigers die Jamey Bennett bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Jamey Bennett geweest? Deel je ervaringen!