“Mooi terras maar toch geen aanrader”
Beoordeling van Jamey Bennett

Jamey Bennett
Geclassificeerd als nr. 70 van 1.536 Restaurants in Den Haag
16 juni 2018 beoordeeld

Prachtig terras waar ik twee tonic bestelde. Na 20 minuten werden uiteindelijk twee mini flesjes (200ml) tonic geserveerd. Toen ik bij het afrekenen vroeg of 8 euro wel klopte voor die twee tonic werd me op een horkerige manier kenbaar gemaakt dat dit juist is.

Arrogante bediening en mede daarom geen aanrader

11 juni 2018 beoordeeld

Heerlijke garnalen kroketten (helaas zonder gefrituurde peterselie wat zo erbij hoort)!! met frites en veel te overheersende truffel mayo. De citroenmayo bij de kroketten was totaal overbodig maar was goed voor apart bestelde frites.
Wijn per glas is uitstekend en hulde ook kraanwater gekoeld per karaf waar niets voor in rekening wordt gebracht.
Bediening matig alert en niet al te vriendelijk. Kan wel wat beter. Kaart ziet er lekker en origineel uit. Gerechten zijn in no time aan tafel.
Uitstekend voor snelle lunch.

28 mei 2018 beoordeeld

na een nachtje hilton wilde we hier een groot ontbijt doen.ik was alleen te laat, dus het werd lunch.
op zich redelijk verzorgd, het was druk, daarom wat langer wachten. prima broodjes, niets mis mee

26 mei 2018 beoordeeld

Zaterdag middag, heerlijk weer vandaag, nog een plekje op het terras onder de parasol weten te bemachtigen. Zit goed vol.
Gezellig met 4 meiden een drankje gedaan en daarna gelunched

Bediening had het druk, lastig om ze bereiken. Duurt even voordat je het drankje of je lunch hebt. De één is vriendelijker dan de ander…

2 meiden hadden brood met kalfskroketten en fijne mosterd. Simpel, zonder poespas op het bord.

Een ander had HEMINGWAY; gepocheerd ei, toast, zalm, spinazie, hollandaisesaus en ik had tonijnsalade met sesam, wakame, wasabi op meergranenbrood.
De laatste twee zagen er goed uit, mooi opgediend.

Smaakte goed.

Het is een leuk plekje om te zitten, tegenove de hofvijver en naast de gevangenpoort.
Binnen ziet het er erg leuk ingericht uit, sfeervol. Dus een aangename locatie voor een lunch of diner indien het weer iets minder is.

21 mei 2018 beoordeeld

Het concept bestaat uit shared dining, wat betekent dat je meerdere kleine gerechten besteld. En dus uiteindelijk best duur uit bent. Dit wordt pas duidelijk als je al aan een glas wijn zit. Beetje misleidend....De bediening is erop gebrand zoveel mogelijk te verkopen. Vraagt continue of je al klaar bent en of je nog wat wilt drinken. Je vork ligt nog niet of je bord is weg. De (behoorlijke) rekening al op de tafel voordat de koffie op is. geheel niet klantgericht.

Reizigers die Jamey Bennett bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Jamey Bennett geweest? Deel je ervaringen!