“Beste short ribs ever!”

OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 158 van 1.462 Restaurants in Rotterdam
4 weken geleden beoordeeld

Ik hou heel erg van BBQ, vooral van ribs uit de smoker, bij Roffa heb ik de beste short ribs ooit gegeten. Ik geef het een dik 10. Echt een aanrader !

Datum van bezoek: september 2019

11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als voorgerecht hebben we de Texaanse worstjes en het buikspek. Super lekker.
Als hoofdgerecht allebei een heerlijke Roffa Burger op met extra spek. En lekkere patatjes we bij. Kwaliteit is top.
Als nagerecht heb ik ijs (B&J) op en hebben we allebei een koffie op.
Samen waren we €70,- kwijt.

Datum van bezoek: augustus 2019
31 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor 2 personen een burgertje met frites en dan €35,- afrekenen is fors, erg fors. Tot mijn schrik kan je alleen met de pin betalen, in had alleen maar cash. Gelukkig precies gepast. De zeer vriendelijke medewerkster nam mijn geld aan en zij zou wel met de baas afrekenen. Uitermate vriendelijk. De burgers waren ok, niet echt bijzonder maar redelijk. De frites, dat heb je als ze worden ingepakt en thuis pas gaat eten, een beetje slap. Al met al redelijke burger maar de prijs is overdreven hoog.

Datum van bezoek: mei 2019
7 april 2019 beoordeeld

op 6 april hadden we een gast uit venlo over voor een dagje rotterdam . hebben hier een tafeltje geboekt vanwege de kaart en het rotterdamse bier .heerlijk gegeten leuke sfeer ongedwonge leuke bediening lekker plat rotterdams gewoon goed . gaan zeker hier terug als we mensen van buiten rotterdam over hebben

Datum van bezoek: april 2019
22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was lekker, maar wat was de service slecht! We hadden om 17:00 gereserveerd (openingstijd). We bestelden een biertje. Tap was kapot ze hadden enkel Heineken fust. Die besteld. Fust was kapot. Van de lokale biertjes lagen er verschillende niet koud. Als we een paar uur zouden wachten konden we er daar een van hebben...
Vervolgens eten besteld. We hebben een uur gewacht op het eten! Terwijl we de eerste en enige klant waren. Geen sorry kon er vanaf.
Prima als restaurants willen uitbreiden maar niet onder deze condities. Beter een goed restaurant dan 3 flut restaurants. Jammer!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Roffa Streetfoodbar bekeken, bekeken ook

In Roffa Streetfoodbar geweest? Deel je ervaringen!