“Lekkere tompouzen”
Beoordeling van De Bijenkorf

De Bijenkorf
Geclassificeerd als nr. 313 van 1.301 Restaurants in Rotterdam
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vroeg in de ochtend is jet nog heerlijk rustig in het restaurant. Mooie plek voor het raam met uitzicht op de Coolsingel.
De overheerlijke tompous is snel op en ook de koffie is hier topkwaliteit.

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb genoten van een heerlijke pizza met tonijn. Dankjewel Sonia! De prijzen in dit restaurant liggen een beetje hoog, maar daar krijg je wel wat voor terug.

16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne is dat restaurant groot is dus erg prettig voor kinderwagens. Vooral gebak is erg goed en zeker een aanrader. Koffie vind ik persoonlijk aan dure kant.

6 maart 2018 beoordeeld

Marc, bedankt voor je heldere uitleg en het meedenken met onze horeca inspiratiedag!
Concept van jullie ziet er goed uit, duidelijk en goed assortiment. wij hebben er veel van opgestoken en komen zeker terug!!

31 januari 2018 beoordeeld

Natuurlijk was het al een beetje laat voor lunch, maar als je jezelf presenteerd als restaurant dan moet je toch ook om 15.15 nog zorgen dat alles er nog lekker uitziet, en er nog voldoende van alles is. Het broodje van de masterchef zag er ronduit vies en droog uit, ik denk dat de chef zich zou schamen. De eens zo lekker broodjes tonijn zijn veranderd. En behalve dat ze te lang hadden gelegen zijn ze ook niet lekker meer. Dan maar een hamburger, maar na het zien van het rauwe uitgedroogde vlees ook hier maar van afgestapt. Dan maar een garnalen kroketje , o, nee die zijn op. Jammer toch maar op zoek naar een ander restaurant

Reizigers die De Bijenkorf bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In De Bijenkorf geweest? Deel je ervaringen!