TripAdvisor

Holy Smoke
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 425 van 1.464 Restaurants in Rotterdam
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met vijfpersonen. Enkele van ons zijn hier al vaker geweest. Twee personen zijn daarvan is vegetariër en hadden al vaker de vega-burger gegeten. En die was (toen) erg goed. Nu bleek het recept gewijzigd en kreeg de burger het predikaat ‘matig’. Het ‘oude’ recept was, volgens hun’ stukken beter. Zelf had ik de chickenburger besteld. Die deed met denken, kwa uitvoering en smaak, aan een kipsnitsel, zoals je ze ook bij een grote super kunt kopen, jammer. Persoonlijk zou ik er niet snel meer heen gaan.

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke speciaalbieren! Veel keuze, ook in alcoholvrij..

Personeel is vriendelijk en amicaal, ik houd daar wel van.. maak gezellig een praatje met je gasten en zorg dat ze het gezellig blijven hebben!

Het restaurant ziet er hip uit! Mooie open keuken en is erg sfeervol ingericht.

Toilet is schoon en verzorgd, al ben ik niet zo van die waterverspillende pisbakken waar je buurman gezellig mee kan kijken.. ik ben hier niet op Lowlands!

Het eten: geen hoogstaande, uberluxe of bijzondere gerechten maar het is wel gewoon heel lekker! Saté ayam van kippendijenfilet was erg goed van smaak en deed echt Indonesisch aan, maar de zak met friet had van mij vervangen mogen worden voor een goed portie nasi.. Maar het eten is wel van goede kwaliteit, vers en goed op smaak!

Prijs kwaliteit is volledig in verhouding! Hier kun je nog eens voor een klein prijsje echt lekker eten!

Wij komen zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: september 2019
15 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wellicht Holy Smoke op een verkeerde dag meegemaakt, maar ook bij de eerste mooie dag van het jaar hoor je klaar te staan voor je gasten. Aangebrande en afgekoelde burgers, trage bediening en een niet juiste bon. Jammer. Voor burgers zijn er betere alternatieven in Rotterdam.

Datum van bezoek: maart 2019
27 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte service, absurd lang wachten op het eten, koud en guur. Absoluut geen aanrader. Het eten was verder bijzonder simpel en smaakloos

Datum van bezoek: februari 2019
8 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant met gezellige uitstraling, tafels met genoeg privacy en vriendelijke bediening. Ik heb de bietenburger op en dit is zeker een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Holy Smoke bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In Holy Smoke geweest? Deel je ervaringen!