Vandaag geopend: 09:00 - 21:00

vanaf € 79,00
vanaf € 39,00
Beoordeeld op 8 januari 2024
Beoordeling van: Boot- en bierwandeling

Absolute aanrader de boot en bierwandeling!! Met de goed geïnformeerde geïnteresseerde ras Rotterdammer Rob waren we mee. Ondanks dat wij te laat aankwamen werden we door Rob persoonlijk bij de metro opgepikt om weer in te kunnen haken. Jong en oud Rotterdam gezien en bijzondere biertjes kunnen proeven met heeeerlijke hapjes. De ene wat uitgebreider dan de andere, maar perfect in balans. Wij waren met zijn tweeën maar waren Samen gebracht met een ander leuk gezelschap. Ideale combinatie van bier met borrel hapjes en wandeling.

Datum van activiteit: januari 2024
paulf13579, Owner van Bike & Bite Rotterdam Food Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2024

Hi,

Super zeg, leuk om te horen dat de combi bier, borrelhapjes, boten en uiteraard onze gids Rob is bevallen :). Ik zal het aan hem doorgeven, en hopelijk tot een volgende keer!

Beoordeeld op 26 november 2023 via mobiele applicatie

Met 4 vriendinnen hadden we de Hike & Bite in Rotterdam gereserveerd. Lekker wandelen door de stad, informatie opdoen, lekker bijkletsen en een aantal lekkere hapjes (&drankjes).

Het vertrekpunt was bij de Markthal, vlak voor de aanvangstijd kregen we een appje waar we onze gids Tim konden treffen. Samen met nog 4 andere gasten begonnen we aan de Hike.

Na 4 uur wandelen, 15.000 stappen, mooie plekken en verhalen over Rotterdam&Cultuur en 6 heerlijke (internationale) Bites verder sloten we de geweldige Hike af.

Tim heeft enorm veel kennis over de stad en haar geschiedenis, is een gezellige en leuke verteller. Hike&Bite is echt een aanrader om Rotterdam en haar geschiedenis beter te leren kennen!

Ondanks dat het de hele tocht heeft geregend hebben we ons geweldig vermaakt. Dank Tim! Je hebt ons een hele mooie middag bezorgd.

Datum van activiteit: november 2023

Beste Karin,

Hartelijk dank voor deze mooie review, ik zal het doorgeven aan Tim dat jullie genoten hebben :).

Beoordeeld op 26 oktober 2023

Duur t.o.v. de hoeveelheid hapjes die je kreeg, drinken apart kopen, laatste tentje was al om 17 uur dicht, dus haalden we niet meer. Route onduidelijk, al moet ik zeggen dat het niet mijn sterke kant is om een route te lezen. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Wel vriendelijk en duidelijk antwoord op mijn vragen via de mail gekregen.

Datum van activiteit: oktober 2023
paulf13579, Owner van Bike & Bite Rotterdam Food Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2023

Beste Marielle,

Wat jammer dat onze app tour niet goed is gegaan bij jullie!

Ik heb al een email gestuurd want ik was even benieuwd of u wel alle stops hebt gedaan, aangezien het echt een hoop eten is bij elkaar: Bossche bol, soepje met brood, anijsbabbel, worstenbroodje, kopje koffie, een klein frietje, bitterballen en een kaas plankje, samen met een borrel aan het eind. De laatste tent is ook een bar die sowieso tot 0:00 open is, dus dat is denk ik ook mis gegaan.

De navigatie in de app zelf kan voor sommigen niet heel duidelijk zijn, maar zoals bij het begin staat aangegeven kun je te allen tijde op de maps-knop drukken om met Google Maps specifieke instructies te krijgen. Dit is kennelijk niet goed overgekomen bij jullie, wij zullen ervoor zorgen dat dat voortaan nog duidelijker wordt aangegeven.

Wel belangrijk om te vermelden dat u een recensie heeft geplaatst voor onze self-guided tour in Den Bosch, die nog niet op TripAdvisor staat. Dit hebben we expres gedaan omdat deze tour pas net online is en we eerst een paar maanden willen draaien voordat we de tour op OTA's aanbieden.

Ik heb in mijn email ook een korting aangeboden op een volgende boeking bij ons, zodat we een herkansing krijgen in een andere stad. Bedankt voor de feedback en hopelijk tot een volgende keer!

Beoordeeld op 28 juni 2023

Voor een geweldig dagje weg ben je bij Bike & Bite aan het juiste adres! Naast de ervaren en enthousiaste gidsen die je alles vertellen over de stad, kun je ook nog eens enorm genieten van de natuur, cultuur en culinaire kanten van zowel Rotterdam als Delft. Een dikke aanrader!

P.S. Volg ze vooral ook even op Instagram om alle leuke nieuwtjes en ervaringen over de tours te zien!

Datum van activiteit: september 2022
paulf13579, Owner van Bike & Bite Rotterdam Food Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2023

Dank hiervoor Julia, heel fijn!

Beoordeeld op 17 juni 2023 via mobiele applicatie

Wat een waanzinnige leuke ervaring om op deze manier Delft te ontdekken! De app brengt je op leuke en afwisselende plekjes en de heerlijkste tentjes waar je kleine gerechtjes krijgt voorgeschoteld! Echte aanrader! Tip: Wel je telefoon goed opladen! ;-)

Datum van activiteit: juni 2023
paulf13579, Owner van Bike & Bite Rotterdam Food Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2023

Hi Elma,

Kijk dat is leuk om te lezen! Mensen zijn. soms wat sceptisch tegenover een self-guided tour maar de ervaring leert dat het echt wel een leuk alternatief is voor een tour met gids. Goed tip over de batterij trouwens!