Vandaag geopend: 09:00 - 21:00

vanaf US$ 66,27
vanaf US$ 77,50
vanaf US$ 66,27
Beoordeeld op 4 september 2019

Op een zondag de Kort & Machtig Food Tour gedaan. Verwachtingen helemaal uitgekomen! Ongedwongen sfeer, leuke fietstocht in Rotterdam, heerlijke hapjes, verrassende terrasjes / restaurantjes!
Het weer was mooier dan verwacht, dus ook dat zat mee. Mooie manier om je zondag door te brengen en (nader) kennis te maken met Rotterdam.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 5 augustus 2019 via mobiele applicatie

Afgelopen weekend Rotterdam op een sportieve en lekkere wijze leren kennen. Heerlijke dag gehad met gids Bart. Onze zoon v 12 vond het top en had een goede "klik" met Bart! De leukste en lekkerste plekken ontdekt. Ook de rest van de groep fietsers waren zeer aangenaam. Deze tour mag je niet missen wanneer je naar Rotterdam komt!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019

Ontsnapt uit de provincie, voor een dagje toerist in eigen land. Met de trein vanuit Weert en Eindhoven waren we een kwartier voor aanvang op Rotterdam Centraal. Geen bordje, geen groep, geen gids, dus even bellen. Paul nam direct op en zei dat gids Laura onderweg was. Vijf minuten later was Laura er en vertelde ons dat we de enige waren. Heel top dat de tour toch doorging!

We kregen onze fietsen (die we de hele dag mochten houden!) en gingen op pad. Laura bracht ons naar drie heel verschillende stops. Van toeristische highlight, naar local urban foodmarket en door up en coming Rotterdam. Laura wist alles van haar stad, de foodindustrie en maakte geweldig leuke foto's van ons.

Tenslotte zette ze ons aan het einde van de short and sweet tour af bij de waterbushalte naar Kinderdijk. We hadden geen betere gids kunnen wensen!

Dus ook als toerist in eigen land: doen!

Datum van activiteit: juli 2019
paulf13579, Owner van Bike & Bite Rotterdam Food Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2019

Beste Ingrid,

Wat een fijne recensie, bedankt hiervoor! Altijd leuk om landgenoten kennis te laten maken met onze stad. We zijn blij dat jullie een mooie ervaring hebben gehad, en wie weet tot een volgende keer dan!

Thanks,

Beoordeeld op 14 juli 2019

Even wisten we niet waar we achter het station moesten starten ,maar daarna hoefden we ons nergens meer zorgen om te maken .Perfecte fietsen met fietstas. Gids Ruud liet ons de mooie kanten van Rotterdam zien . We hebben genoten.Niet alleen waren de eetstops leuk maar Ruud wist ook echt veel leuke informatie over Rotterdam . Het fietsen was prima te doen .
Wij vonden het een leuke combinatie van Kennis over de stad,leuke eetgelegenheden ,sportief en lekker!

Datum van activiteit: juli 2019

Beste Brig,

Leuk om Ruud ook weer voorbij te zien komen in een mooie recensie! Dit is precies wat we willen bieden, een mooie mix van eten, fietsen en informatie over de stad, blij dat dit gelukt is bij jullie! En van de locatie hebben we het inderdaad al vaker gehoord, hebben we ondertussen veranderd in onze route beschrijving!

Thanks,

Beoordeeld op 12 juli 2019 via mobiele applicatie

Leuke fietstocht door Rotterdam met een goede gids. Lekkere eet gelegenheden die niet typisch Hollands waren.

Beste Jan,

Bedankt hiervoor! En inderdaad, we proberen het internationale karakter van Rotterdam ook zeker te benadrukken op onze tour, fijn dat het bevallen is!

Vriendelijke groet,