“Voor de vlees liefhebber ”

Restaurant CEO Baas Van Het Vlees
Reserveren met
Restaurant CEO Baas Van Het Vlees is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 153 van 1.283 Restaurants in Rotterdam
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is een must voor de vlees liefhebber. Mixed voorgerecht is een aanrader. Bediening was niet attent, we moesten vaak wenken.

14 april 2018 beoordeeld

Inmiddels 2 keer gegeten en beide keren prima bevallen. Voorgerechten en hoofdgerechten zien er al prima uit en smaken nog beter! Heerlijk mals vlees! Eén keer in de zomer op het terras gegeten en de sigarenrook van een ander. Dit zouden ze mogen verbieden...

13 april 2018 beoordeeld

Leuke zaak met een grote kaart qua vleesgerechten. Lekker gegeten maar de prijs-prestatie is niet goed; nl te duur voor wat je krijgt. Personeel was net even te informeel.

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste paasdag hier gegeten. Personeel was warrig, niet oplettend.
Vlees is lekker, maar prijzen van zowel wijn als hoofdgerecht veel te hoog. Friet door gebakken , donker.
Kortom geen aanrader.

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier eerste paasdag wezen eten met vrienden, was leuk,lekker vlees maar niet bijzonder. We hadden een heerlijk voorgerecht een plank met van alles wat, echt lekker.
Hoofdgerecht vlees was goed. Uiteindelijk viel ons tegen de prijs / kwaliteit verhouding.

Reizigers die Restaurant CEO Baas Van Het Vlees bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Restaurant CEO Baas Van Het Vlees geweest? Deel je ervaringen!