Vandaag geopend: 10:00 - 17:00

Manieren om seeRotterdam fietstours te ontdekken
vanaf US$ 30,13
Meer info
Fietstocht door Rotterdam
33 beoordelingen
vanaf US$ 28,25
Meer info
Beoordeeld op 25 augustus 2019 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Fietstocht door Rotterdam

Het was bijzonder leuk. Vele bezienswaardigheden gezien en onze gids Astrid kon er veel over vertellen. Rotterdam is een hele leuke en trendy stad. We waren met ons vieren. Onze kinderen zijn 15 en 13. Ook zij vonden het erg leuk.

Datum van activiteit: augustus 2019
33marijnh, Owner van seeRotterdam fietstours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Hartelijk dank voor de fijne review, leuk!! Goed om te horen dat ook de kinderen het naar hun zin hadden, ik geef het door aan Astrid!

Beoordeeld op 2 augustus 2019

Dit is de beste manier om de stad te leren kennen! We zijn met een leuke gids op pad geweest. Hij wist veel te vertellen over de stad en heeft veel laten zien. Super leuk en een echte aanrader!

Datum van activiteit: juli 2019
33marijnh, Manager van seeRotterdam fietstours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Ha Jeroen, hartelijk dank voor je review! Wij vinden het super leuk om te horen dat jij het naar je zin hebt gehad. Groeten, Marijn

Beoordeeld op 31 juli 2019

We hebben een super geslaagde dag gehad met een fietstocht in Rotterdam.
Heel veel leuke plekjes gezien en een gezellige gids. Zeker een aanrader om
Rotterdam op een andere manier te ontdekken.

Datum van activiteit: juli 2019
33marijnh, Eigenaar van seeRotterdam fietstours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Hoi Joyce! Bedankt voor het compliment en het schrijven van deze positieve review :). Fijne dag, Marijn

Beoordeeld op 27 juli 2019
Beoordeling van: Fietstocht door Rotterdam

Gezellige tour met leuke, vrolijke gids die veel over de stad wist te vertellen, aanrader! Ook vanwege de makkelijke route goed te doen met kinderen

Datum van activiteit: juli 2019

Bedankt Jon! Fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad tijdens onze fietstour! Groeten Marijn

Beoordeeld op 19 juni 2019

In 3 groepen van 11 personen een fietstocht met enthousiaste gids gehad. De gidsen vertelden veel over de stad en hebben ons nieuwe, mooie en leuke plekken in Rotterdam laten zien. Fijn dat je op de fiets zo'n groot deel van de stad kan zien. Het mooie weer maakte de tocht helemaal af. De hele groep was razend enthousiast!

Datum van activiteit: juni 2019
33marijnh, Owner van seeRotterdam fietstours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2019

Dank je wel voor fijne review, Christel! Goed om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad!