Vandaag geopend: 10:00 - 17:00

Manieren om seeRotterdam fietstours te ontdekken
Fietstocht door Rotterdam
21 beoordelingen
vanaf US$ 28,10
Meer info
vanaf US$ 29,97
Meer info
Beoordeeld op 23 april 2019 via mobiele applicatie

Vandaag met onze drie kinderen onder begeleiding van Michel gefietst langs de hoogtepunten van Rotterdam. Super leuke manier om de stad te leren kennen. Michel is erg deskundig en brengt zijn op een zeer prettige wijze over.

Datum van activiteit: april 2019
33marijnh, Eigenaar van seeRotterdam fietstours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2019

Hoi Isele,

Bedankt voor je fijne review en leuke foto! Fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad!
Groeten! Marijn

Beoordeeld op 23 maart 2019 via mobiele applicatie

Heel leuk! Je gaat in ongeveer 2.5 uur langs alle hoogtepunten van Rotterdam. Je krijgt veel leuke weetjes over Rotterdam. Organisatie is van locatie gewijzigd en dit was helaas niet zo goed gecommuniceerd. Dit was wat jammer. Ter compensatie kregen we bitterballen wat zeer attent was. Jeroen is een leuke gids met veel passie. Je krijgt ruim de tijd om tijdens de tour rond te lopen op de stop plekken.

Datum van activiteit: maart 2019
33marijnh, Eigenaar van seeRotterdam fietstours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2019

Ha Jeroen, hartelijk dank voor je review! Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad ondanks dat jullie de groep zijn waar het meeste fout ging bij het boeken ever! Hahaha!
Gelukkig is het goed gekomen!

Voor een ieder die dit leest: Ons meetingpoint/adres is Gouvernestraat 244!

Beoordeeld op 3 november 2017 via mobiele applicatie

Onze favoriete manier om een stad te leren kennen. Maar niet overal hebben we een enthousiate vlotte gids. Deze keer zeker wel. Michel weet veel af van de geschiedenis en architectuur. In 2,5 uur ken je de hoogte punten van de stad en kun je je orienteren. De moeite waard met Michel! Bedankt

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 11 september 2017

Onze enthousiaste gids Tino heeft ons op sleeptouw genomen door heel Rotterdam. We zijn veel aan de weet gekomen en hebben een mooi overzicht van de stad gekregen.
Bedankt ook voor de eettip! Het was een heel leuke ervaring!

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 26 augustus 2017 via mobiele applicatie

Net terug van een verrassend leuke fietstocht door Rotterdam! Veel weetjes en genoeg ruimte voor eigen vragen. De tussenstop bij Fenix Food Factory was ook erg geslaagd! Superleuke plek om nog eens naar terug te gaan..:)
Tino, heel erg bedankt voor vandaag!

Datum van activiteit: augustus 2017