Vandaag geopend: 10:00 - 17:00

Manieren om seeRotterdam fietstours te ontdekken
Fietstocht door Rotterdam
21 beoordelingen
vanaf US$ 28,08
Meer info
vanaf US$ 29,94
Meer info
2 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

In 2,5 uur -en die vlíegen voorbij- ga je op de fiets op ontdekking door Rotterdam met een spontane en vlotte gids. Je ziet alle mooie plekken die de binnenstad van Rotterdam te bieden heeft zodat je na de tocht zélf weet waar je weer naartoe wil! Top!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 2 augustus 2019

Dit is de beste manier om de stad te leren kennen! We zijn met een leuke gids op pad geweest. Hij wist veel te vertellen over de stad en heeft veel laten zien. Super leuk en een echte aanrader!

Datum van activiteit: juli 2019
33marijnh, Manager van seeRotterdam fietstours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Ha Jeroen, hartelijk dank voor je review! Wij vinden het super leuk om te horen dat jij het naar je zin hebt gehad. Groeten, Marijn

Beoordeeld op 23 april 2019 via mobiele applicatie

Vandaag met onze drie kinderen onder begeleiding van Michel gefietst langs de hoogtepunten van Rotterdam. Super leuke manier om de stad te leren kennen. Michel is erg deskundig en brengt zijn op een zeer prettige wijze over.

Datum van activiteit: april 2019
33marijnh, Eigenaar van seeRotterdam fietstours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2019

Hoi Isele,

Bedankt voor je fijne review en leuke foto! Fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad!
Groeten! Marijn

Beoordeeld op 23 maart 2019 via mobiele applicatie

Heel leuk! Je gaat in ongeveer 2.5 uur langs alle hoogtepunten van Rotterdam. Je krijgt veel leuke weetjes over Rotterdam. Organisatie is van locatie gewijzigd en dit was helaas niet zo goed gecommuniceerd. Dit was wat jammer. Ter compensatie kregen we bitterballen wat zeer attent was. Jeroen is een leuke gids met veel passie. Je krijgt ruim de tijd om tijdens de tour rond te lopen op de stop plekken.

Datum van activiteit: maart 2019
33marijnh, Eigenaar van seeRotterdam fietstours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2019

Ha Jeroen, hartelijk dank voor je review! Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad ondanks dat jullie de groep zijn waar het meeste fout ging bij het boeken ever! Hahaha!
Gelukkig is het goed gekomen!

Voor een ieder die dit leest: Ons meetingpoint/adres is Gouvernestraat 244!

Beoordeeld op 3 november 2017 via mobiele applicatie

Onze favoriete manier om een stad te leren kennen. Maar niet overal hebben we een enthousiate vlotte gids. Deze keer zeker wel. Michel weet veel af van de geschiedenis en architectuur. In 2,5 uur ken je de hoogte punten van de stad en kun je je orienteren. De moeite waard met Michel! Bedankt

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 11 september 2017

Onze enthousiaste gids Tino heeft ons op sleeptouw genomen door heel Rotterdam. We zijn veel aan de weet gekomen en hebben een mooi overzicht van de stad gekregen.
Bedankt ook voor de eettip! Het was een heel leuke ervaring!

Datum van activiteit: september 2017