Vandaag geopend: 10:00 - 17:00

Manieren om seeRotterdam fietstours te ontdekken
Fietstocht door Rotterdam
21 beoordelingen
vanaf US$ 28,08
Meer info
vanaf US$ 29,94
Meer info
Beoordeeld op 3 november 2017 via mobiele applicatie

Onze favoriete manier om een stad te leren kennen. Maar niet overal hebben we een enthousiate vlotte gids. Deze keer zeker wel. Michel weet veel af van de geschiedenis en architectuur. In 2,5 uur ken je de hoogte punten van de stad en kun je je orienteren. De moeite waard met Michel! Bedankt

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 11 september 2017

Onze enthousiaste gids Tino heeft ons op sleeptouw genomen door heel Rotterdam. We zijn veel aan de weet gekomen en hebben een mooi overzicht van de stad gekregen.
Bedankt ook voor de eettip! Het was een heel leuke ervaring!

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 26 augustus 2017 via mobiele applicatie

Net terug van een verrassend leuke fietstocht door Rotterdam! Veel weetjes en genoeg ruimte voor eigen vragen. De tussenstop bij Fenix Food Factory was ook erg geslaagd! Superleuke plek om nog eens naar terug te gaan..:)
Tino, heel erg bedankt voor vandaag!

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Echt geweldig, met gids Marijn een super leuke tour gemaakt door Rotterdam echt heel veel gezien, markthallen, Laurenskerk, Newyork hotel, de waterweg, kubuswoningen (niet binnen geweest) mooie architectuur, stadhuis op de Koolsingel, Erasmusbrug heen en terug gefietst! Hij weet heel veel van de stad en alle bijnamen voor gebouwen en beelden.

Datum van activiteit: augustus 2017
Marijn H, Eigenaar van seeRotterdam fietstours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2017

Hartelijk dank voor je review, Yvonne! Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad! Groeten! Marijn

Beoordeeld op 8 juli 2017 via mobiele applicatie

Michel was onze gids tijdens de haventour. Hij deed het geweldig. Dank je wel nogmaals. Hij heeft ons de geheimen van de haven laten zien, erg mooi en heel afwisselend. We hebben ervan genoten. Een echte aanrader.

Datum van activiteit: juli 2017

Hoi Angelique, Ik heb het aan Michel doorgegeven :-) Bedankt voor de complimenten! Groeten! Marijn