“Heerlijke koffiebar”

Wijk: Cool
2 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke koffiebar.
Heerlijk eten.
Je kunt hier ook een kamer huren wat wij binnenkort ook eens willen doen.

30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een leuke en gezellige restaurant. Er is heel veel keuze. Ook is het gezellig voor een drankje

26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier heerlijk gegeten voor een avondje theater. Prachtig mooie inrichting met mooie Marokkaanse items. Bediening was erg vriendelijk en alles ging razendsnel. Wel zo fijn als je nog weg moet. Gezellig druk. 3 etages maar reserveren is echt noodzakelijk

26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig met een stel vrienden gaan eten bij Bazar. Gelukkig hadden we gereserveerd want Onder reservering nauwelijks ruimte op de vrijdagavond. Dit restaurant is een echte aanrader. Personeel vriendelijk en behulpzaam eten is zalig.
Kan het iedereen aanbevelen als je in Rotterdam bent dan ga je eten bij Bazar

21 november 2017 beoordeeld

We hebben hier ontbeten als gasten van het naastgelegen Hotel Bazar, ontbijten kan hier ook voor gasten van buitenaf. Het is een heerlijk ontbijt met vers sinasappelsap.

Reizigers die Bazar bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Bazar geweest? Deel je ervaringen!