“Wat een gezellige tent is dit!”
Beoordeling van de Hemel op Aarde

de Hemel op Aarde
Geclassificeerd als nr. 65 van 1.286 Restaurants in Rotterdam
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 oktober 2018 beoordeeld

Lekker druk, lekker eten (tapas) in een gezellige kroegachtige omgeving.

Wij hadden een menu met allerlei lekkernijen erop. Ruim voldoende en erg lekke!

22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten op een markt dag en een aardige meneer in de bediening. Voor herhaling vatbaar en komen zeker terug

10 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten beste tapas zaak van Rotterdam. Vriendelijk personeel bij benadering het echte Spanje gevoel.

6 augustus 2018 beoordeeld

Wij hebben hier echt heel goed gegeten. We erden zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen, kregen gelukkig een tafeltje buiten. Bediening zeer vlot en attent. De calamares, garnalen en zwezerik zijn een aanbeveling overigens de rest ook alles was prima en goed geprijsd. De wijn daar en tegen was prijzig.Al met al hebben wij genoten.

30 juli 2018 beoordeeld

Als je de betere tapas wilt eten, moet je hier naartoe. Mijn vriend en ik komen hier regelmatig. Meestal bestellen we het luxe menu van de chef (omdat we niet kunnen kiezen). Bediening is altijd goed en ze hebben een uitgebreid assortiment aan wijnen. Het terrasje is ook gezellig maar binnen is het helemaal mooi versierd met overal bijbelse beeldjes. Wij raden de coquilles aan!

Reizigers die de Hemel op Aarde bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In de Hemel op Aarde geweest? Deel je ervaringen!