“Goed restaurant”

Geclassificeerd als nr. 69 van 1.211 Restaurants in Rotterdam
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
25 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met zes personen wezen eten.
Op het eerste gezicht een klein restaurant.
Maar klant vriendelijkheid en vlotte bediening haalde de eerste indruk meteen weg.
Tapas werd snel geserveerd en was van een goed niveau.(wij zijn echte tapas eters)
Dit restaurant is zeker een aanrader!

17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas gegeten. Vriendelijke bediening. Tafeltjes een beetje dicht op elkaar. Goede prijs-kwaliteit verhouding

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een maandagavond weer eens bij de Hemel op Aarde terecht gekomen. De kaart is gemixed met voornamelijk Spaanse en Griekse gerechten. Het eten is uitstekend en komt uit de open keuken die in de zaak staat, links als je binnenkomt. Het interieur is gezellig en mediterraans religieus. Bediening is ontzettend attent en vriendelijk, helemaal goed gedaan. De rekening was niet hoog, voor al het eten wat we hadden, betaalden we 22 euro p.p. Das geen geld voor wat je krijgt!

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Enkele kilometers gefietst om te gaan lunchen, echter zonder aankondiging dicht voor de lunch op zaterdag 19 augustus. Zou iets beter gecommuniceerd kunnen worden, ook op de website niets kunnen vinden.

Antwoord van management:Gereageerd 22 augustus 2017

Beste Janet,

Wat jammer dat wij u niet hebben kunnen ontvangen voor een heerlijke lunch in ons restaurant! Echter wel op de website aangekondigd, wellicht heeft u dit over het hoofd gezien.

Om de teleurstelling een beetje te verzachten nodigen wij u graag uit voor een lunch met een drankje van het huis! U kunt reserveren via: reserveringen@dehemelopaarde.nl en gelieve even aan te geven dat u voor gesloten deur stond in de vakantieperiode. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, De Hemel op Aarde

23 juli 2017 beoordeeld

Het was al weer een aantal jaar geleden dat ik voor het laatst hier gegeten heb. Samen met twee Britse collega's zijn we langs gegaan en het bezoek stelde niet teleur. De gerechten waren goed en sloten perfect aan bij het mooie zonnige weer. Invloeden van fruit gemixt met mooie spaanse producten. Een weldaad voor het oog en de tong.

Reizigers die de Hemel op Aarde bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In de Hemel op Aarde geweest? Deel je ervaringen!