Beoordeeld op 24 september 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven in de Carribien room, super leuke en ruime kamer. In de kamer was een waterkoker en thee, bij aankomst stond er ook een bordje met chocolaatjes en cake'jes. Heel schoon! Zeer gastvrije en vriendelijke dames. Heerlijk ontbijt met uitzicht op de Maas! Super dat je in de straat gratis kan parkeren, en met een half uurtje lopen zit je in de stad. Als ik nog eens in Rotterdam moet overnachten kom ik zeker terug!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 19 augustus 2017

Je moet er even wat trappen voor omhoog maar dan zit je in de Zweedse kamer met een fantastisch uitzicht op de Maas. Luxueuze douche voor 2 personen en luxueuze badkamer, fijn bed en geen tv. Heerlijk! Je wordt hartelijk ontvangen en als je dat wilt wegwijs gemaakt in Rotterdam. Als het mooi weer is in de zomer: heerlijk eten bij a la Plancha bijna voor de deur.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 24 januari 2017 via mobiele applicatie

We waren eigenlijk van plan om maar 1 nachtje te blijven na Vrienden van Amstel Live. Het beviel zo goed dat we nog langer gebleven zijn. De eigenaresse was jarig en we kregen een stuk chocotaart. Aanrader!

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 22 april 2016

Romantische B&B in een prachtig oud pand met een geweldig uitzicht op het water en de skyline van Rotterdam. De ontvangst is zeer warm en hartelijk. De binnenstad van Rotterdam op loopafstand. De gastvrouw heeft ons enorm verwend. We waren er voor de marathon van Rotterdam: we konden vroeger ontbijten dan normaal en het ontbijt was speciaal aangepast aan onze ontbijtwensen. Na afloop van de marathon werden we ook nog eens verwend met een heerlijke 'aftermarathon' brunch. Prima kamer, met veel liefde ingericht en een heerlijke ruime badkamer met regendouche.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 13 september 2015 via mobiele applicatie

Ondanks dat we een druk programma hadden, bij aankomst toch even de tijd genomen om van de warme ontvangst en de lekkere cherrycake en chocolate te genieten! Deze B&B maakt de verwachtingen helemaal waar. Helaas konden we maar 1 nachtje blijven...

Datum van verblijf: september 2015