Beoordeeld op 22 april 2016

Romantische B&B in een prachtig oud pand met een geweldig uitzicht op het water en de skyline van Rotterdam. De ontvangst is zeer warm en hartelijk. De binnenstad van Rotterdam op loopafstand. De gastvrouw heeft ons enorm verwend. We waren er voor de marathon van Rotterdam: we konden vroeger ontbijten dan normaal en het ontbijt was speciaal aangepast aan onze ontbijtwensen. Na afloop van de marathon werden we ook nog eens verwend met een heerlijke 'aftermarathon' brunch. Prima kamer, met veel liefde ingericht en een heerlijke ruime badkamer met regendouche.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 13 september 2015 via mobiele applicatie

Ondanks dat we een druk programma hadden, bij aankomst toch even de tijd genomen om van de warme ontvangst en de lekkere cherrycake en chocolate te genieten! Deze B&B maakt de verwachtingen helemaal waar. Helaas konden we maar 1 nachtje blijven...

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 29 maart 2015 via mobiele applicatie

Prachtige B&B aan het water. Mooi uitzicht vanuit de Zweedse kamer over het water en skyline van Rotterdam. Zeer ruime kamer op een rustig stukje in rotterdam. Ook het ontbijt was heerlijk met croissants en fruitshake. Echte aanrader. Goed bereikbaar.

Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 28 maart 2014 via mobiele applicatie

Op een prachtige locatie in Rotterdam. Alles is goed te bereiken, lopend over de Willemsbrug, of met de bus. De Marrokaanse kamer is echt geweldig aangekleed en het lijkt net of je echt in Marroko bent. Superschoon, supermooi en alle voorzieningen zijn aanwezig. Geen last gehad van "buren" oid. en in de ochtend stond er een heerlijk ontbijtje klaar met uitzicht op de Maas. Dus als conclusie, wat in de titel al te lezen is: geweldig!

Datum van verblijf: maart 2014
Beoordeeld op 2 januari 2014

Wij verbleven in de Engelse kamer tijdens Oud & Nieuw. De inrichting van de kamer is prachtig; zeer stijlvol met veel oog voor detail. Mooi uitzicht op de rivier.
Je voelt je hier echt welkom. We hebben van een heerlijk ontbijt mét champagne genoten. De pannenkoeken met passievrucht waren overheerlijk!
De kamers zijn een beetje gehorig, maar dat kan haast niet anders in zo'n oud pand. De sfeer maakt dat ruimschoots goed. We komen vast nog eens terug!

Kamertip: De Engelse kamer is echt fantastisch!
Datum van verblijf: december 2013