Beoordeeld op 13 september 2015 via mobiele applicatie

Ondanks dat we een druk programma hadden, bij aankomst toch even de tijd genomen om van de warme ontvangst en de lekkere cherrycake en chocolate te genieten! Deze B&B maakt de verwachtingen helemaal waar. Helaas konden we maar 1 nachtje blijven...

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 29 maart 2015 via mobiele applicatie

Prachtige B&B aan het water. Mooi uitzicht vanuit de Zweedse kamer over het water en skyline van Rotterdam. Zeer ruime kamer op een rustig stukje in rotterdam. Ook het ontbijt was heerlijk met croissants en fruitshake. Echte aanrader. Goed bereikbaar.

Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 28 maart 2014 via mobiele applicatie

Op een prachtige locatie in Rotterdam. Alles is goed te bereiken, lopend over de Willemsbrug, of met de bus. De Marrokaanse kamer is echt geweldig aangekleed en het lijkt net of je echt in Marroko bent. Superschoon, supermooi en alle voorzieningen zijn aanwezig. Geen last gehad van "buren" oid. en in de ochtend stond er een heerlijk ontbijtje klaar met uitzicht op de Maas. Dus als conclusie, wat in de titel al te lezen is: geweldig!

Datum van verblijf: maart 2014
Beoordeeld op 2 januari 2014

Wij verbleven in de Engelse kamer tijdens Oud & Nieuw. De inrichting van de kamer is prachtig; zeer stijlvol met veel oog voor detail. Mooi uitzicht op de rivier.
Je voelt je hier echt welkom. We hebben van een heerlijk ontbijt mét champagne genoten. De pannenkoeken met passievrucht waren overheerlijk!
De kamers zijn een beetje gehorig, maar dat kan haast niet anders in zo'n oud pand. De sfeer maakt dat ruimschoots goed. We komen vast nog eens terug!

Kamertip: De Engelse kamer is echt fantastisch!
Datum van verblijf: december 2013
Beoordeeld op 24 november 2013 via mobiele applicatie

In de Zweedse kamer op de derde etage heb je vanuit je bed een prachtig zicht op de Maas en een stuk van de Rotterdamse skyline. Laat je gordijnen open en geniet van de vele lichtjes en voorbij varen schepen.

Het ontbijt is ook overheerlijk.

Katylin, dank je wel voor je hartelijke ontvangst en goede zorgen.

Datum van verblijf: november 2013