“Niet spectaculair”

Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Cool
27 maart 2017 beoordeeld

Voor de eerste keer gedineerd bij Tai Wu. Het interieur oogt bij binnenkomst wel wat somber. De tafels staan op een ruime afstand van elkaar. Heel prettig, een beetje privacy kan geen kwaad. Gekozen voor het meest eenvoudige menu aangevuld met een extra portie dim sum. De smaken zijn niet heel spectaculair. Het ontstijgt niet het niveau van een doorsnee Chinees. Qua service kan er nog wel het een en ander worden verbeterd. De eerste twee gangen stonden in no time op tafel en voordat de borden waren afgeruimd werd het hoofdgerecht al uitgeserveerd. Ook wordt er tussentijds niet gevraagd of je nog iets wilt drinken. De bediening is heel gejaagd en komt afstandelijk over. Jammer, dat doet toch afbreuk aan de avond. Pluspunt is het relatief lage prijsniveau.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Tai Wu
Bekijk de nieuwste beoordelingen

25 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gaan vanavond eten bij "Het beste Chinese restaurant van Rotterdam" meld mijn partner. Ontzettend leuk dacht ik nog ik heb wel trek in Chinees. We komen aan en ik zeg van goh gaan we hier eten? We gaan naar binnen en ik heb het gelijk gezien, dit wordt niks:-))) maar goed in het kader van laten we het een kans geven stap ik vol goede moed de zaak in erg druk ook. Ondertussen fluister ik nog, we kunnen nog weg. Nee roept mij partner hier worden bussen vol chinezen afgeleverd die hier speciaal komen eten, ohhhh ok. We worden naar onze tafel gebracht, mijn partner besteld bloementhee, ik vind thee echt verschrikkelijk maar in sommige gevallen drink ik het uit beleefdheid. Leuk hè die Chrysanten in de thee? Als je het mij vraagt vind ik Chrysanten spuuglelijk (zo smaakte de thee ook) maar goed ik probeer nog een opgewekt gezicht te trekken in de hoop dit de avond te kunnen redden. Mijn partner bestelt het eten. Ik had de hoop opgegeven na het zien van zoveel gerechten. Ondertussen kijk ik nog eens goed om mij heen en ik zie al die andere mensen smikkelen en smullen. Ik neem een hap van mijn kipsaté en probeer mijn gezicht in plooi te houden en ik hou me voor, het ligt aan mij. De kipsaté in het oranje doosje bij de supermarkt smaakt vele malen beter dan dit. Dit smaakt naar oude frituurolie. Ik leg het stokje terug en probeer de smaak weg te spoelen met die Chrysanten thee. Nu zit ik weer met die smaak. De dim summetjes die gaan een hoop goedmaken dacht ik nog. FOUT, ik zag het al aan de presentatie ervan. Om de avond niet te bederven hou ik wijselijk mijn mond en kijk uit het raam naar de binnenplaats die vol met rotzooi ligt.
Het eten smaakt naar hoe het er buiten uitziet. Ik probeer er echt het beste van te maken met de gedachten dat ik thuis heerlijk Thais had kunnen koken. Ik zie mijn partner nog proberen heel opgewekt te kijken en roept ja best apart die smaken. Ik krijg ondertussen de slappe lach, waarop mijn partner fluistert dit is wel zo ontzettend slecht. Laten we gaan waarop de bediening vraagt of het nog ingepakt moest worden. Nee hoor, hartelijk bedankt. U mag onze tafel gebruiken voor de rij wachtenden.

18 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zakendiner met een bezoeker uit China. Heerlijk gegeten, bediening zou iets vriendelijker kunnen, maar het eten was prima. Vlees, vis, van alles wat.

25 februari 2017 beoordeeld

Het eten is er lekker en goed, ruime keuze. Je hoeft niet lang te wachten op het eten. De roasted duck met pannenkoeken is erg lekker. ;-)

21 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Looking for the best Chinese restaurant in rotterdam? GO here!! Kip peper/zout, seschuan aubergine, garnalen zoet zuur, kip zoet zuur, peking duck.

Reizigers die Tai Wu bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Tai Wu geweest? Deel je ervaringen!