“Goed en lekker eten”

Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Cool
25 februari 2017 beoordeeld

Het eten is er lekker en goed, ruime keuze. Je hoeft niet lang te wachten op het eten. De roasted duck met pannenkoeken is erg lekker. ;-)

21 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Looking for the best Chinese restaurant in rotterdam? GO here!! Kip peper/zout, seschuan aubergine, garnalen zoet zuur, kip zoet zuur, peking duck.

14 februari 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten lekkere peking eend, prijs kwaliteit zeer goed lekkere dim sum, echt chinees geen nami goreng speciaal

9 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dagje Rotterdam en dus dachten wij om te dimsummen hier..
Over het algemeen vind ik het eten super flauw, geen smaak en niet traditioneel. Heel erg verwesterd, als ik om mij heen keek waren er niet zoveel Chinezen. Muziek wat er werd gedraaid was super dramatisch waardoor t erg op mn zenuwen werkte.
Over de service... onvriendelijk.. zoek je aandacht van een van de medewerkers liepen ze je gewoon voorbij alsof ze je niet zien. Staat de medewerkster net naast onze tafel, met de stoelen te trekken en te smijten met een chagrijnig gezicht .. alsof ze helemaal geen zin had.
Mn vriendin vroeg namelijk voor een afhaalbakje en vervolgens smeet zij gewoon met het bakje gewoon tafel. De rekening ook keihard op tafel gelegd; HIER ALSJEBLIEFT.
Ik zou hier echt niet willen terugkomen..

4 februari 2017 beoordeeld

Wat ik ervan vind is echt tegenovergesteld geworden,vroeger heeft veel gouden vissen en heel antiek interieur,en tegenwoordig Tai Wu is meer moderne tijd.
Ik was voorheen ook vaak geweest,om Dim Sum te eten maar bevalt niet echt mee.
Avondmaaltijd is heerlijk dan Dim Sum,nogmaals zijn erg belangerijk: Aandacht houden aan Haccp!
Verder was prima hoor,klantvriendelijk en gastvrijheid geeft ik complimenten hiervoor.

Reizigers die Tai Wu bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Tai Wu geweest? Deel je ervaringen!