“Flauw en onvriendelijk ”
Beoordeling van Tai Wu

Tai Wu
Geclassificeerd als nr. 196 van 1.069 Restaurants in Rotterdam
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Cool
9 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dagje Rotterdam en dus dachten wij om te dimsummen hier..
Over het algemeen vind ik het eten super flauw, geen smaak en niet traditioneel. Heel erg verwesterd, als ik om mij heen keek waren er niet zoveel Chinezen. Muziek wat er werd gedraaid was super dramatisch waardoor t erg op mn zenuwen werkte.
Over de service... onvriendelijk.. zoek je aandacht van een van de medewerkers liepen ze je gewoon voorbij alsof ze je niet zien. Staat de medewerkster net naast onze tafel, met de stoelen te trekken en te smijten met een chagrijnig gezicht .. alsof ze helemaal geen zin had.
Mn vriendin vroeg namelijk voor een afhaalbakje en vervolgens smeet zij gewoon met het bakje gewoon tafel. De rekening ook keihard op tafel gelegd; HIER ALSJEBLIEFT.
Ik zou hier echt niet willen terugkomen..

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Tai Wu
Bekijk de nieuwste beoordelingen

4 februari 2017 beoordeeld

Wat ik ervan vind is echt tegenovergesteld geworden,vroeger heeft veel gouden vissen en heel antiek interieur,en tegenwoordig Tai Wu is meer moderne tijd.
Ik was voorheen ook vaak geweest,om Dim Sum te eten maar bevalt niet echt mee.
Avondmaaltijd is heerlijk dan Dim Sum,nogmaals zijn erg belangerijk: Aandacht houden aan Haccp!
Verder was prima hoor,klantvriendelijk en gastvrijheid geeft ik complimenten hiervoor.

24 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelfs op maandagavond zit deze toko vol. Overdag vaak bezet door hongerige zakenlui, 's avonds geniet de rest van Rotterdam van het heerlijke eten.
Al jaren een vaste stek waar je altijd lekker eet.

De meeste gerechten zijn voor de gemiddelde Hollander niet uit te spreken, maar als je DimSum bestelt zit je altijd goed. De garnalen dumplings zijn niet te versmaden, evenals de de Tjaptjoi (wat niet veel meer betekent dan 'gemengde groenten').

Vergeet niet de Peking Eend te bestellen en wie eens gek wil doen: koude salade met eend en kwal. Ja echt, geloof ons maar!

7 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier in het verleden meermaals geluncht, wat altijd erg lekker was. In oktober hier gaan dineren en dat was minder.. we werden op de 2e etage geplaatst en vonden deze ruimte er vrij aftans uitzien. Het had zijn beste tijd wel gehad en leek meer een soort dumpzaaltje voor wanneer het druk is. De keuze is in ieder geval reuze op de kaart. Vriendin heeft een sesam allergie en kon hier, van al die vele gerechten op de kaart, welgeteld 1 gerecht eten. Eigenlijk juist bij de Chinees gaan eten omdat ze hier meestal goed kan eten, maar helaas. Alles wordt zo'n beetje in sesamolie gebakken en dan houdt het al snel op. Goed, daar kunnen zij verder ook niets aan doen natuurlijk, alleen was het gerecht wat ze vervolgens wel kon eten hartstikke flauw, droog en dus niet lekker. Zij is daarom dan ook teleurgesteld weggegaan en heeft helaas niet lekker kunnen eten. Ikzelf vond het eten prima, niet uitstekend, maar goed te doen. Qua budget zit je hier ook prima.

6 november 2016 beoordeeld

Met gezin en vrienden Dim Sum gegeten. Net als de vorige keren was het weer erg lekker. We waren er op een zondagmiddag. Erg druk dus reserveren is wel aan te bevelen.
Hier gaan we vaker naartoe!

Reizigers die Tai Wu bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Tai Wu geweest? Deel je ervaringen!