Beoordeeld op 10 juni 2019

Onlangs voor de eerste keer in dit hotel geweest. Helaas kon de airco op mijn kamer niet uitgeschakeld worden, ook niet na hulp ingeroepen te hebben van één van de medewerksters. Blijkbaar kan op verschillende etages de airco niet uit. Voor mij is dit een groot probleem. Hartelijk dank aan de receptioniste die mijn klacht hierover serieus heeft genomen en mij een andere kamer heeft aangeboden.
De kamers zijn ruim en schoon, al moet ik zeggen dat het extreem stoffig was in de kamer die ik later kreeg aangeboden. Ik vermoed dat hier langere tijd geen stof was afgenomen. In de badkamer en op het toilet was het zeer schuin.
De matrassen en kussens vond ik veel te zacht. Het dekbed was wel fijn.
Gratis kluisje, goede wifi en een haardroger aanwezig.
Mooie en ruime badkamer die erg schoon was. Voldoende handdoeken aanwezig. Fijne douche. Het toilet was in een aparte ruimte.
Het ontbijtbuffet was goed en uitgebreid.
Niets gemerkt van geluidsoverlast.
Het hotel ligt zeer gunstig ten opzichte de bushalte en het luchthavengebouw.
Ondanks de fijne kamers en het goede ontbijt weet ik niet of ik terug zou keren en dat heeft met de airco te maken.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben het park, sleep fly arrangement geboekt omdst we een week op vakantie gingen. We hadden een joekel van een kamer met uitzicht op de landingsbaan. De kamers zijn erg schoon, verzorgd en voorzien van alle gemakken. Het personeel is erg vriendelijk. Na het ontbijt loop je vanuit de ontbijt zaal binnen 2 minuten de vertrekhal in. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2019
FOwings, Guest Service Team van Worldhotel Wings, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2019

Beste Angelyvd,

Ontzettend bedankt voor de Joekel van een prachtige review :)
Prachtig om te zien dat uw vakantie goed begonnen is bij ons in het hotel.

Het Park, Sleep & Fly arrangement is erg fijn als u een vroege vlucht heeft zodat u uitgerust en wel met de vakantie begint.
Goed om te zien dat u genoten heeft van de ruime kamer met prachtig uitzicht op de luchthaven.

Dank u voor de complimenten omtrent ons vriendelijk en gastvrij Wings team en hier zijn wij ook erg trots op en dit gaan wij gelijk doorgeven.
Een ontbijt is een belangrijk moment om de dag goed en gebalanceerd te beginnen en wij zitten inderdaad op 1 minuut afstand.

Wij hopen u in de toekomst wederom te Mogen verwelkomen in Worldhotel Wings.

Beoordeeld op 20 mei 2019 via mobiele applicatie

Ons verblijf is ons zeer goed bevallen met name de vriendelijkheid van het personeel!
Kamers oké en ontbijtbuffet veelzijdig!
Voor herhaling vatbaar!
Aantrekkelijk de bijzondere voordeelacties voor citybezoek!

Datum van verblijf: mei 2019
FOwings, Guest Service van Worldhotel Wings, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2019

Beste HenkM,

Wij willen u van harte bedanken voor uw mooie woorden en scoren die u ons hotel gegeven heeft.
Goed om te zien dat uw verblijf goed bevallen is en geweldig dat u prachtige interacties heeft gehad met onze Wing mannen en vrouwen.

Wij hopen u uiteraard in de toekomst weer met te Mogen ontvangen in Worldhotel Wings.

Beoordeeld op 13 mei 2019

Erg vriendelijk personeel!!! Toch je visitekaartje hè?!
Prijs/kwaliteit goed en het eten was ook prima!
Fijn dat de parkeergarage onder het hotel is! Het vliegveld naast de deur...wat wil je nog meer?
Erg tevreden!

Kamertip: basiskamer is voldoende voor 1 nacht...geen koelkast nodig dan...
  • Reistype: Reisde alleen
FOwings, Guest Service Team van Worldhotel Wings, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2019

Beste LightPacker138023,

Ontzettend bedankt voor uw mooie woorden omtrent onze Wingman/vrouwen.
Dit is zeker belangrijk en de dames en heren zijn ook echt het visite kaartje en prachtig om te zien dat u dit ook zo heeft ervaren.

Goed om te zien dat u onze chefkok en zijn team u ook Culinair hebben verrast in ons heerlijke a lacarte restaurant.

Wij zouden het niet weten wat u nog meer zou kunnen wensen maar wij zijn ontzettend blij met uw reactie over uw Wings ervaring.

Het hele team hoopt u snel weer te Mogen ontmoeten.

Gastvriendelijke groeten

Beoordeeld op 8 mei 2019

Prima ligging van het hotel om Rotterdam te bezoeken. Met de bus is het centrum van Rotterdam goed bereikbaar.
Rustig hotel met alle faciliteiten. Prima restaurant en gezellige sportbar.
Apart om zo de vliegtuigen te zien opstijgen .

Datum van verblijf: mei 2019
FOwings, Guest Services van Worldhotel Wings, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2019

Beste Carolina v,

Hartelijk bedankt voor uw prachtige beoordeling en score.
Prachtig om te zien dat u zo heeft genoten van uw verblijf in ons hotel.

Fijn dat u onze ligging als prettig heeft ervaren zo naast de Luchthaven.
Bus 33 vertrekt iedere 10 a 15 minute richting Rotterdam centrum en dan bent u in de stad binnen 25 minuten.
Zo te zien heeft u ook heerlijk culinair genoten in ons restaurant en een lekker drankje gedaan in onze gezellige Sportsbar.

Het blijft inderdaad heel erg mooi en apart om de vliegtuigen zo dichtbij te zien vertrekken en aankomen zo naast het hotel (zonder de geluidsoverlast).

Wij hopen dat wij u in de toekomst weer met open Wings Mogen ontvangen in Worldhotel Wings.