“Uitzonderlijke espresso!”
Beoordeling van Espresso Dates

Espresso Dates
Geclassificeerd als nr. 12 van 23 Koffie en thee in Rotterdam
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dubbele espresso van uitzonderlijke kwaliteit -perfect- met glaasje water en bescheiden roomboterkoekje! Een grote keuze special coffees, zie foto.

10 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige plek en vriendelijk personeel. Ik had een omelet met groente besteld met marokkaanse koffie en later nog een muntthee. Erg lekker!
Het personeel is supervriendelijk en hoefde niet lang te wachten op mijn bestelling (geholpen door twee meiden op een zaterdag ochtend). Hier ga ik zeker veel vaker komen! Echt een aanrader!

19 december 2016 beoordeeld

Een niet al te grote kaart maar met ingredienten die uit de buurt komen en met liefde klaargemaakt. Als ik zakelijk low profile even een hapje ga eten dan krijg ik altijd leuke reacties.

20 september 2016 beoordeeld

Als je in de. Uurt bent kun je hier ff rustig koffie of thee drinken. Ze hebben alle sporten broodjes en andere kleien gerechten voor de lunch. Op het kleine terras kun je genieten van de bedrijvigheid. Het is niet de moeite om speciaal hier naar toe te komen als je van ver komt.

12 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gebak, goede koffie, mooie lunch, aardige mensen....
Helaas wat donker binnen en het terras zou er met een luifel wat gezelliger uitzien en meer uitnodigen...

Reizigers die Espresso Dates bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Espresso Dates geweest? Deel je ervaringen!