“Lekker eten en gezellig bijkletsen”

Drank & Spijslokaal Lust Hillegersberg
Reserveren met
Drank & Spijslokaal Lust Hillegersberg is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 616 van 1.286 Restaurants in Rotterdam
24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier goed gegeten. Er is veel variatie en keus in gerechten. Gezellige plek om bij te kletsen.

7 juni 2017 beoordeeld

Aardig personeel, aardige tent, maar wel erg veel heel discutabele tapas. Meeste is überhaupt niet-bestaand in Spanje. Grootste uitglijders: de onherkenbare aubergine, de taaiste calamares ooit, en de zeer, zeer opmerkelijke peer met roquefort. Zeker voor de relatief hoge prijs is dit geen aanrader.

21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met de onbeperkte tapas. Een goede formule waarbij je kan genieten van veel kleine hapjes. Veel soorten en smaken. Vlees, vis, kip, groenten en friet of brood.

13 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

heerlijk tapas gegeten met mijn vrienden. door de kleine hapjes en tafels heerlijk kunnen bijkletsen. Reserveren is verstandig en op tijd de kaart invullen met je gerechten ook. Al met al een hele gezellige en lekkere avond.

10 maart 2017 beoordeeld

Lust is wat mij betreft terug! De "nieuwe"eigenaar" heeft dit heel goed aangepakt, De gerechten zijn heerlijk en de hele zaak wordt ook op een aantal kleine hapjes getrakteerd tussen je gangen door. Ben een hele tijd niet geweest omdat ik vond dat het eten erg achteruit aan het gaan was destijds maar vandaag weer voor het eerst geweest en ik vond het geweldig. Heerlijke informele sfeer en goede bediening. Ga zo door! Wij komen zeker terug!

Reizigers die Drank & Spijslokaal Lust Hillegersberg bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Drank & Spijslokaal Lust Hillegersberg geweest? Deel je ervaringen!