“Leuk uitzicht vanaf het terras”
Beoordeling van Mart Cafe

Mart Cafe
Geclassificeerd als nr. 676 van 1.287 Restaurants in Rotterdam
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na door de Markthal te zijn gelopen en opzoek te zijn naar een eetgelegenheid is dit een leuk café.
Wat wel jammer is dat de communicatie niet echt lekker loopt. Ik bestelde een kindermenu voor mijn kleine binnen, kreeg bevestiging. Na meer dan 20 minuten wachten bleek dat de bestelling niet door gekomen was...
Vandaar dat ik maar 3 punten geef!

28 mei 2018 beoordeeld

Eten was ok, 12 uurtje, niet heel bijzonder, kroket beetje hard en droog. Personeel is druk, komt niet langs om te vragen of alles ok is. Vind de stoelen op terras niet echt lekker zitten maar dat is persoonlijk

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net naast de grote markthal in Rotterdam ligt een gezellig plekje waar je wat kunt eten en drinken. Leuk terrasje met uitzicht op de kubus woningen.

15 mei 2018 beoordeeld

Lekkere taartjes hebben ze hier bij de koffie, vooral de worteltaart. Als het druk is met mooi weer, moet je geen haast hebben. Het duurt even voor je je bestelling krijgt, maar wordt vooraf wel aangegeven door de bediening. Voor toilet wordt geld gevraagd, Jammer vind ik altijd als je hier ast bent,

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige plek om even wat aan de innerlijke mens te doen. Vriendelijk personeel en goede bediening. Prijs vond ik aan de hoge kant voor een mart café maar dat zal wel door de Markthal komen. Lunch was voor de rest ok

Reizigers die Mart Cafe bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Mart Cafe geweest? Deel je ervaringen!