“Deels goed deels matig”
Beoordeling van BasQ Kitchen

BasQ Kitchen
Reserveren met
BasQ Kitchen is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 282 van 1.287 Restaurants in Rotterdam
Keukens: Spaans
Beschrijving: BasQ Kitchen serveert de beste tapas & pintxos die je ooit zult gaan proeven. Bevestigd door onze Spaanse gasten, zijn deze nog beter dan die in Spanje zelf! Waarom? We werken alleen met pure ingrediënten en een ambachtelijke werkwijze. Onze tapas en pintxos spreken voor zich. Niets is beter dan de smaak van verse en natuurlijke gerechten. Onze keuken bestaat uit zowel Spaanse als Baskische achtergrond. Onze smaken zijn dus onvervalst. Leuk weetje: Vanaf 2016 heeft BasQ Kitchen een Bib Gourmand onderscheiding van Michelin gekregen met vermelding in de Bib Gourmand Benelux gids. Deze gids selecteert een aantal restaurants met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. De restaurants bieden een volledig menu aan voor maximaal €37. Nieuwsgierig? Kijk op onze website voor meer.
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We bestellen diverse salades, zalm samenstelling en paraats bravers. Gezellige sfeer en prima terras. De salades bestaan uit groente die niet echt aangemaakt is. De zalm en de patates zijn prima. Deels goed en deel matig..... kan simpel beter.
- Groente die niet echt aangemaakt is en smaakt naar slecht gewassen groente.
- De zalm en de patates zijn prima.

Deels goed en deel matig..... kan simpel beter.

5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een informele omgeving in de bruisende Markthal. Je kunt buiten of binnen (b.g.g.) of eerste etage zitten. Dus ‘mensenkijken’ als hobby valt met lekker eten te combineren.

We hadden de ober aangegeven ons met specialiteiten te verassen, no limits zogezegd.

Het pakte prima uit. De absolute aanraders: Langostinos y pollo, Pulpo a la Galllega, Carrilleras en als dessert de Cheesecake.

Prima om een dagje Rotterdam mee af te sluiten.

10 juli 2018 beoordeeld

Boven het zeer vriendelijk personeel kun je er oa tapas eten, en zekers een aanrader zijn de 2 samengestelde tapas menus.

15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top tapas, prijs heel haalbaar en super vriendelijk onthaal. De keuken speciaal voor ons langer open gehouden!

10 juni 2018 beoordeeld

Toen we in Rotterdam waren iiepen we natuurlijk De Markthal binnen . Het Restaurant "BAS Q kITCHEN " viel ons op en we zijn er wat gaan eten. Het is er lekker eten en je zit er op je gemak . Alles is mooi gepresenteerd en vriendelijk opgediend . We gaan er zeker terug

Reizigers die BasQ Kitchen bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In BasQ Kitchen geweest? Deel je ervaringen!