“Top tent !!!!”

1NUL8
Geclassificeerd als nr. 168 van 1.463 Restaurants in Rotterdam
Keukens: Internationaal
4 weken geleden beoordeeld

Al vele malen geluncht ,geborreld, gesnackt bij 1Nul 8, dus het werd tijd voor een recente beoordeling. Geen klachten over slechte service. Het was echt druk, waardoor de bestelling wellicht iets langer wegbleef. Met een heerlijke Pinot Grigio en een Rosé ( zeer aan te bevelen MIP) wordt het wachten ook geen straf. We zijn nu voor de SUSHI gegaan. ZEER AAN TE BEVELEN. Wij kozen voor de Ebi Empura Maki en de Chrispy Chicken Maki. Echt lekker , goed bereid en gepresenteerd. Aan te bevelen. 1Nul 8 ziet ons binnenkort terug.

Datum van bezoek: september 2019

26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze weten echt niet hoe ze met gasten moeten omgaan. Al zoveel restaurants gehad maar dit nog nooit meegemaakt.
Ben een tijdje geleden vaker hier geweest maar na dit nooit meer. Service is echt niks meer hoe het vroeger was ! Bediening die fouten maak en je zegt het en hij voelt zich aangevallen ? In plaats van dat die het netjes op lost .. echt geen woorden hiervoor meer

Datum van bezoek: augustus 2019
12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk sushi gegeten in een originele setting. Vers, mooi gepresenteerd. Smaakt naar meer!! Mooi restaurant, gezellig.

Datum van bezoek: augustus 2019
6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Behalve dat het een hele gezellige zaak is, is hier de lekkerste pokebowl te vinden. Aantal zaken uitgeprobeerd, maar 1nul8 steekt met kop en schouders er bovenuit. Top!

Datum van bezoek: juli 2019
12 juli 2019 beoordeeld

Samen met clubje vriendinnen op vrijdag 12 juli wat komen eten en drinken. Aardig wat betaalt, maar mochten na 9 uur s’avonds niet naar binnen om het toilet te gebruiken. Best achterlijk als we hier samen een aardige som aan geld spenderen, maar omdat we niet 23 zijn geen eens gebruik van het toilet mogen maken. Viel ook niet over te discussiëren. Heel achterlijk.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die 1NUL8 bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

Rotterdam, Zuid-Holland

In 1NUL8 geweest? Deel je ervaringen!