“Bijzonder en uitmuntend”

Japanese Cuisine Yama
Geclassificeerd als nr. 3 van 1.464 Restaurants in Rotterdam
Keukens: Japans
5 weken geleden beoordeeld

Bijzonder en uitmuntend gegeten.
Zijn hier al vaker geweest en wij blijven terugkomen.
Chef Yama weet ons altijd weer te verassen met zijn constant wisselende menu.
Bediening doet altijd hun uiterste best om je het zo aangenaam mogelijk te maken.
Tot de volgende keer.

Datum van bezoek: mei 2019

12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een half jaar moeten wachten nadat ik de reservering had gemaakt maar het was het wachten waard. Van begin tot het einde was het een feestje. Dit restaurant is de topper van Rotterdam ❤️

Datum van bezoek: september 2019
14 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein stukje Japans in Rotterdam. Bijzonder goed en lekker eten gecombineerd met een mooie inrichting en aardig personeel. Aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019
5 juni 2019 beoordeeld

Het eten was Heel erg lekker. Belangrijk toch hoef niet lang wachten op je eten. En personeel is heel klant vriendelijk.

Datum van bezoek: mei 2019
17 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genoten! Wij zijn daar 2 keer geweest. Service is netjes en vriendelijk. Jammer dat het zo moeilijk is om een tafeltje te reserveren. Het is altijd heel snel volgeboekt.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Japanese Cuisine Yama bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Japanese Cuisine Yama geweest? Deel je ervaringen!