Vandaag wou ik na een lange werkdag mijzelf verwennen met een lekkere gebakje van de koekela. Iets wat ik vaker doe want ja, het is wel echt lekker. Even snel naar binnen gelopen terwijl mijn tram over een paar min eraan kwam. De winkel was toch leeg, dus ik dacht, ik ben zo buiten. Al snel kwam er een medewerker die vroeg om mijn bestelling. Deze medewerker deed vervolgens best lang en zat te praten met haar collega’s. Ondertussen stond er een medewerker met blond haar (die een nieuwe medewerker aan het inwerken was) bij de balie. Deze medewerker vroeg of ik al geholpen was. Waarop ik vervolgens antwoordde, ja maar kan ik gelijk afrekenen want mijn tram komt over een paar minuten. Ik kreeg als antwoord “Euhmm ik weet niet welke bestelling je hebt gedaan bij mijn collega dus je moet even op haar wachten”. En dan niet eens een excuses erachter. Pardon? Je staat letterlijk 2 stappen van je collega vandaan. Hoe moeilijk is het om haar even te vragen welke bestelling ik had. En daarbij kon ik je dat zelf ook vertellen. Ik snap dat je bezig bent met een nieuwe medewerker in te werken maar dan moet je me ook niet vragen of ik al geholpen ben. En raad eens, jaa hoor. Ik zag mijn tram recht voor me gezicht voorbij rijden.
Bedankt Koekela, volgende keer mijzelf dus verwennen met een gebakje van de buren naast jullie. Misschien dat zij wel klantvriendelijk zijn.👍🏽