TripAdvisor
Rotterdam
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Je wordt gewoon amper geholpen ”
Beoordeling van Cafe Beurs

Cafe Beurs
Een tafel reserveren
do 24-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 668 van 1.466 Restaurants in Rotterdam
Beschrijving: Niemand die zich niet thuisvoelt in Café Beurs. Overdag de plek bij uitstek voor een goede lunch en een gezellige (netwerk-)borrel, aan het begin van de avond een geliefde dinerlocatie -zowel bij hen met een smalle beurs als bij hen die wat dieper in de buidel kunnen tasten- en na tienen –met stip- de favoriete kroeg van vele studenten.
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zitten we dan op een mooie september dag in het zonnetje op het terras.

Lekker een drankje voor we moeten gaan werken, tijdsbestek van 45 minuten moet te doen zijn toch?

Dachten wij wel maar niets is minder waar.
Ga vooral niet aan het laatste tafeltje zitten want ze kijken je aan en draaien vervolgens hun hoofd om.

Als je dat wenkt zeggen ze zo te komen om vervolgens gewoon nog niet te komen.

Gisteren zat ik hier ook en precies hetzelfde verhaal, ik dacht gewoon dat kan gebeuren maar nu dit wederom weer gebeurt twijfel ik toch wel aan hun expertise tot serveren en de zin om mensen te helpen.

Al met al toen we dan toch eindelijk werden geholpen (door de man met het barretje op) kwam dan vlot onze drankjes.

Datum van bezoek: september 2019

21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer toffe zaak en mooi ingericht. Mooie en grote terras aan de zaak.
De bediening in de zaak is zeer vlot en vriendelijk. Ondertussen is het een vaste waarde geworden als we in Rotterdam zijn. Deze keer gingen we voor de burger. Heel lekker, niets op aan te merken. De frietjes zijn heerlijk. Prijs kwaliteit = TOP!

Datum van bezoek: augustus 2019
5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen weekend geluncht bij café Beurs. Bediening was ok. Het eten liet wat op zich wachten, 45min, terwijl er geen andere klanten aten. Prijs/kwaliteit was goed.

Datum van bezoek: augustus 2019
10 juli 2019 beoordeeld

Ik lunch regelmatig bij De Beurs, en was enorm verrast door de nieuwe kaart.
De dame die ons hielp was erg behulpzaam bij het uitleggen van de nieuwe kaart.
Heerlijke gezonde sandwiches op de kaart.
Ik ben voor de sandwich avocado gegaan en was blij verrast.
nieuwsgierig naar de sandwich hummus, dus snel weer een keer terug.

Datum van bezoek: juli 2019
7 juli 2019 beoordeeld

Bij binnenkomst in Cafe Beurs (restaurant) werd door de ober eerst gevraagd wat we wilden drinken. De aanbeveling voor wit en rood (diverse druivensoorten) was terecht, bijzonder goed! Terwijl we écht zaten te dubben welk voorafje we wilden kiezen, kwam de 2e aanbeveling: een visplankje: WOW (Beurs Bites). Een combinatie van vissoorten, wat sla, tomaatjes, maar ... warm én koud.Volgens mij een uniek visplankje! En ... ruim voldoende voor 2 personen. Het hoofdgerecht, zeebaars, was zeer goed en natuurlijk iets dat je thuis niet maakt, met een bijzondere combinatie van venkel, groene asperges en zeekraal: pittig, zacht en zout!
Als nagerecht hadden we de pavlova, zo lekker dat ik vergat een foto te maken:) en een heerlijk ijsje met caramel en kletskop. Het ijs is van zeer goede kwaliteit, dat kun je zien als je een hapje neemt: zichtbare structuur!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Cafe Beurs bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Cafe Beurs geweest? Deel je ervaringen!