Vandaag geopend: 10:00 - 19:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Super leuke ervaring

We hebben vandaag de City Sightseeing tour gedaan. Wat een beleving. Keihard over het water, maar ... meer lezen

Beoordeeld op 2 mei 2023
sandybU3011HX
via mobiele applicatie
Sensational Rotterdam !

Super gaaf activiteit ! Heel veel LOL gehad en super wow effect ! De snelheid kan een betje ... meer lezen

Beoordeeld op 7 juli 2022
Herosciem
Etten-Leur, Nederland
Lees alle 140 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Rotterdam
vanaf US$ 26,89
vanaf US$ 29,58
vanaf US$ 8,59
vanaf US$ 15,06
Beoordeeld op 20 juni 2020 via mobiele applicatie

We hebben echt een toffe ochtend gehad! Om 10:00 vertrokken we vanaf de Wijnkade en daarna super veel gehoord over de Haven, verschillende bedrijven/boten en ook over Rotterdam. We hadden fantastisch weer en naast alle info natuurlijk ook gewoon veel hard gevaren! Echt een aanrader voor iedereen ... zeker nu! Heerlijk buiten.

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 24 november 2019 via mobiele applicatie

Erg leuk, zeer de moeite waard en vriendelijk personeel. Je mag ook kiezen waar je in de boot wil zitten; de thrillseekers helemaal voorin, de mensen die wat rustiger aan willen zitten achterin.
Doen!

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 11 november 2019

Was een geweldige ervaring, fantastisch om meegemaakt te hebben. Helaas was de laatste klap op een hekgolf van een ander schip voor mijn rug wat te veel van het goede. Mensen met rugklachten raad ik aan om niet voor in te gaan zitten.
Ronald.

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 24 oktober 2019

In 1 woord GEWELDIG!!! Een superervaring. Je ziet en hoort van alles over Rotterdam en de havens,de uitleg wordt erg leuk gedaan door een fantastische schipper. En de Ribboat is echt wauw!!! Nog een keer!

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 21 oktober 2019

Voor een event had ik zakelijk 3 ribs geboekt die 2 rondes van een half uur gevaren hebben.
Ontzettend professioneel en enthousiast bij het boeken! Maar de schippers overtroffen nogmaals mijn verwachting. Heel enthousiast en vakkundig hebben zij op een ontzettend leuke manier de gasten over de Maas meegenomen. Alleen maar blije gezichten
Zeker een aanrader! Ook voor zakelijke groepen

Datum van activiteit: oktober 2019