Beoordeeld op 30 januari 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel. Basis faciliteiten aanwezig. Geen luxe in badkamer maar wel klein keukentje en alles netjes. ‘Art’ is vooral veel oud en tweedehands maar wel heel gezellig en sfeervol ingericht. Ook ‘s avonds nog gezellig voor drankje in restaurant. Eur 10,00 voor ontbijt is prima Dicht bij metro en daardoor ideaal voor bezoek aan Ahoy of gezellige binnenstad. Bij ons volgende concert in Ahoy boeken we dit hotel zeker weer.

Beoordeeld op 28 januari 2018

Dit hotel gebruiken we al jaren voor als we iets in Ahoy hebben of Voetbal in de Kuip. Maar het wordt toch wel steeds matiger. Aan de kamers is al tijden niets gedaan. En de vloerbedekking is niet zo fris meer. Normaal is de prijs prima en dan is prijs/ kwaliteit goed. Maar tijdens de vrienden van Amstel wordt de prijs een stuk hoger waardoor de verhouding niet meer klopt. Overigens is het restaurant zeer sfeervol. Het blijft een prima uitvalbasis ook voor het parkeren van de auto. Maar een opknapbeurt zou beter zijn.

Beoordeeld op 13 januari 2018 via mobiele applicatie

Goedkope kamer die door kan gaan voor woonkamertje incl. aanrecht. Low budget en lekker laat mogen uitchecken, zodat je nog kunt genieten van een uitgebreid bad. Kan slechter.
Dat bij dit hotel zo nu en dan een zwerver komt aanlopen, vind ik niet echt een probleem, maar mogelijk vinden anderen dat wel, misschien iets wat je kan storen.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 5 januari 2018

We hadden begin december 2 nachten geboekt in het Art Hotel. We zouden naar een concert in Ahoy en het hotel ligt volgens hun website immers op 10 minuten loopafstand. Bij het inchecken dat aangegeven en toen werd er direct gezegd dat het toch wel minimaal 25 minuten lopen zou zijn, een tegenvaller. Daarna naar onze suite. Erg ruim en dat was dan wel het enige pluspunt. Het was een vieze, oude uitgeleefde kamer. Vieze tissues naast het bed, ondefinieerbare vlekken in het bad (wat onze douche was). Vieze vlekken op de badkamervloer, vieze radiatorknoppen, enorme beschadigingen op het meubilair, een bed wat dusdanig kraakte dat wanneer je je omdraaide je partner ook wakker werd, enorm veel lawaai op de gangen kortom een drama. Wij hebben derhalve besloten om na een slapeloze nacht het hotel te verlaten. Bij het uitchecken hebben we aangegeven dat we zeer ontevreden waren en dat we het geld voor de 2e overnachting graag retour wilden. Dit moesten we per email regelen werd ons gezegd. Was ik daar maar niet mee akkoord gegaan, want nu kunnen we fluiten naar ons geld. Na diverse mails, diverse telefoontjes, en een lachwekkend voorstel om 10% korting te krijgen bij onze volgende overnachting (dus nooit niet) zitten wij met opgescheept met de extra kosten die we moesten maken voor het boeken van een ander hotel. Art Hotel Bedankt!

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 22 december 2017

We hadden een suite meer prijs 4 euro. Fijne bank goede zit ruime kamer.
De keuken erbij is leuk maar verder dan 2 kopjes en glazen kwam het nier. Magnetron ijskast maar dan.
Prima bedden en een schoon verblijf. Jammer van de vloerbedekking....zo bont dat je niet echt weet of het schoon is.

Datum van verblijf: november 2017