Art Hotel Rotterdam
US$ 189*
US$ 181*
Priceline
2 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we naar concert in Ahoy gingen na 6 jaar hier weer overnacht. Kosten 94 euro + 10 euro voor goed ontbijt pp. Je kunt vantevoren niet reserveren voor een etage. Is nl 12 hoog. Als je aan de goede kant zit mooi uitzicht over het water. Kamer met keukenblok. Smalle , wel goede, bedden. We hadden nu in tegenstelling tot vroeger een rustig aangeklede kamer. Restaurant nu Italiaans gericht, niet duur. Wel reserveren als je binnenkomt. Tot na 1 uur nachts open voor snack en drankje. Aardig personeel. Als echter een glas ed leeg is wordt dit direkt weggehaald. Komt hinderlijk over. Je kunt in hotel geen parkeerplaats reserveren. 20 min lopen van Ahoy.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
21 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk en goedkoop hotel.
De inrichting is zeer creatief en druk.
Je word er goed geholpen het is niet een hoogstaande hotel.
Maar voor de prijs, wij betaalde 50 euro voor een nacht, mag je dat ook niet verwachten.
De slaapkamer had wel wat schoner gekund de vensterbank was smerig en zat onder de koffievlekken enzovoort.

Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
15 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamer was schoon en goedkoop. Koelkast aanwezig Hotel vlakbij metro station. Geen koffie of thee op de kamer. Bed was redelijk goed. Restaurant hebben we alleen ontbeten. Redelijk. Overheersende bloemen lucht.vriendelijke bediening.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
13 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel om Rotterdam te bezoeken. Vriendelijk personeel, mooie kamers, leuke inrichting en , goede loopafstand naar centrum. Wandeling van 15 a 20 minuten maar metrohalte is voor de deur net zoals ruime parkeerplaats. Eten in het restaurant onder in hotel is ook ok!
Aanrader!!

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gemiddelde gevoelens over dit hotel. Samen met mijn vriend hier 2 nachten geslapen voor een business bootcamp. Eerste kamer die we kregen stonk uit het riool, meteen nieuwe kamer gekregen, top! 2e kamer was beter maar het bed was niet erg comfortabel en de douche overstroomde de hele badkamer. Volgende dag kwamen we terug van hard werken, wij drukken op de knop voor de lift, duurde lang dus wij een beetje om ons heen kijken. Vrouw achter de receptie keek steeds achterdochtig onze kant om en rende naar de lift toen deze eindelijk kwam, volgde ons naar de 12e verdieping, daarna erg achterdochtig en Sneaky om het hoekje kijken waar we heen liepen. Daarna door de tussendeur bespieden of we wel echt een kamer hadden. Achter ons aan lopen om vervolgens om te draaien en weer de lift naar beneden te pakken... Toen we eenmaal op onze kamer waren stond er opeens een man voor de deur met vragen of de kamer in orde was... erg vreemd, ik hou er niet van om gevolgd te worden. Geeft mij een erg onprettig gevoel.. Ik zal hier geen nacht meer doorbrengen..

Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken