jeanette751

Genieten!

Beoordeling van Citizenm Rotterdam Hotel
5,0 van 5 bollen9 mei 2024 beoordeeld
Wat een fijn hotel, iedereen is even vriendelijk, het bed ligt heerlijk en de douche is fantastisch. genieten van een heerlijk ontbijt met heel lekkere koffie. Aanrader
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Priceline
Terrace in Winter at SS Rotterdam
2.7 km van Citizenm Rotterdam Hotel
Meer hotels in Rotterdam bekijken
Beoordeeld op 27 april 2024

Prima ligging en geweldig personeel ze zijn allemaal zeer vriendelijk. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Wij waren hier voor het eerst maar komen zeker terug.

Datum van verblijf: april 2024
Beoordeeld op 28 maart 2024

Drie dagen in citizenM, fijn thuiskomen na elke wandeling, ruimte om te chillen en ook wat te werken. De ligging is prima voor alle wandelingen die we planden naar de verschillende wijken.
de oude wijnhaven en historische scheepswerf zijn vlakbij en erg mooi

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 14 februari 2024

Voor de derde keer al verbleven in citizenM in Rotterdam. Heerlijke, ruime bedden en de domotica is heel leuk. Alles is te bedienen met de iPad die je in de kamer vindt. Een minpuntje toch: waar citizenM vroeger pionier was in die domotica, lijkt het alsof ze nu zijn blijven stilstaan. We zijn intussen gewoon aan Google Home en Amazon Alexa om zo alles met onze stem te bedienen. Jammer dat het pionieren op dat vlak niet is mee geëvolueerd.

Ondanks dat dit een selling point is van de hotelgroep, weegt het toch niet op tegen de vlotheid van het personeel, de vlotheid van in- en uitchecken en de uitstekende ligging.

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 30 januari 2024

Het hotel heeft een hoede ligging en het personeel is aardig. De kamers zijn schoon en modern. Je kunt altijd bellen en een vraag stellen. Daarnaast kun je lekker relaxen en je werk doen op de eerste verdieping.

Datum van verblijf: januari 2024
Alysia Laidlaw, General Manager van Citizenm Rotterdam Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2024

Hallo citizen Vannyvally,
Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden! Ik ben zo blij om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf, vooral door gebruik te maken van onze gezellige woonkamers!
Tot de volgende keer,
citizen Alysia

Beoordeeld op 23 december 2023 via mobiele applicatie

Rotterdam. Geen woorden, maar daden. Uitstekende uitvalbasis. Warme ontvangst, fijne mensen, heerlijk ontbijt, heerlijk bed. Op loopafstand metro. Tegenover de Markthal. Internatinaal maar zeker Rotterdams. Verborgen hotelparel, die al door veel mensen gevonden is.

Kamertip: Metro dichtbij, parkeren dichtbij
Datum van verblijf: december 2023