Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 74
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 12-12-21
Expedia.com
US$ 75
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 12-12-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hurb
US$ 73
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 11-12-21
Hotels.comUS$ 75
PricelineUS$ 74
FindHotelUS$ 75
alle 16 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.448)
Beoordelingen filteren
2.448 resultaten
Waardering van reizigers
1.530
731
123
36
28
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.530
731
123
36
28
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 2.448 beoordelingen
Beoordeeld op 26 september 2021

Kamer claustrofobisch klein. 2 x brandalarm binnen 24 uur, niet goed opgepakt door personeel, geen communicatie, buitendeur was dicht dus we moesten weer naar boven en in de lobby verzamelen. Vrijwel geen communicatie door het personeel.

Datum van verblijf: september 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
1  Bedank G8487YZbarbara
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Adam Varga, General Manager van citizenM Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2021
Google-vertaling

Hey citizen,

Shame to see and hear that fire alarms disturbed your stay. Needless to say we take the guest safety as our number one priority while we try to make sure that in situations like this you don't get disturbed unnecessarily. There is a fine line between the two and seemingly we didn't fully get this right. I apologize if you didn't receive clear communication, I am certain should this happen again, we will do better.

Our rooms are compact, designed around the necessities and the most important needs required. A great bed, great shower, in design but practical and with good techonology. We always invite your to our common areas which are serving as an extended living room for your room. I hope to welcome you back so you can get the real citizenM vibes we all aim for.

Best,

Adam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 september 2021

Te kleine kamer voor wat je betaalt
Niet schoon, nog haren in douche
Geen koelkastje of waterkoker of koffiezetapparaat
1000 mails voordat je komt
Brandalarm ging af terwijl we nog sliepen. Bleek vals alarm maar bleef 20 minuten afgaan. KEIHARD! Geen excuses gehad, niks.
Slechte communicatie; wel 1000 mails maar vraag via booking.com werd niet beantwoord. Via site chat wel, in Engels, dat er wel koelkastje zou zijn, maar bij aankomst was het er niet

Enige wat top is aan hotel is locatie

Datum van verblijf: september 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
1  Bedank Travellovermartine
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Adam Varga, General Manager van citizenM Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2021
Google-vertaling

Hey citizen,

This did not go well. Sorry to hear for the challenging experience.

Shame to see and hear that fire alarms disturbed your stay. Needless to say we take the guest safety as our number one priority while we try to make sure that in situations like this you don't get disturbed unnecessarily. There is a fine line between the two and seemingly we didn't fully get this right. I apologize if you didn't receive clear communication, I am certain should this happen again, we will do better.

Our rooms are compact, designed around the necessities and the most important needs required. A great bed, great shower, in design but practical and with good techonology. We always invite your to our common areas which are serving as an extended living room for your room and we believe in preparing our selected drinks, coffees and dishes fresh for you at our canteenM. Believing in second chances, I hope to welcome you back soon so you can get the real citizenM vibes we all aim for.
In the meantime will check with our Connect Team where we can improve on the pre-arrival and post departure communications.

Best,

Adam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 september 2021

Dit hotel geboekt voor een weekendje Rotterdam. De locatie van het hotel is top, je wandelt zo de stad in. Door de ligging is het hotel zelf qua locatie rustig te noemen wat wij prettig vinden. Daarnaast is het concept van CitizenM iets wat ons erg aanspreekt. Lekker gemakkelijk alles digitaal te regelen. De kamer zelf is praktisch en bevat alles wat je nodig hebt. Als je op zoek bent naar een hotel waarbij je ook op de kamer wilt eten of werken zijn deze wat minder geschikt. Wij kwamen aan en kozen voor een kamer met zicht op de haven, de toegekende kamer had een beperkt uitzicht, dit even bij het aanwezige personeelslid gemeld die meer dan behulpzaams en ons direct om heeft geboekt naar een andere kamer met (nog) beter uitzicht. Kortom als je het concept snapt zeker een aanrader!

Datum van verblijf: september 2021
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
1  Bedank joostv420
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Adam Varga, General Manager van citizenM Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2021
Google-vertaling

Hey citizen Joost,

Thank you very much for taking the time and sharing your thoughts. Indeed we like to leave the the food and beverage side to the top nothc experts in the neighbourhood, but I still hope you managed to find some delicious dishes, snacks and cocktails on our list. The rooms are compact and practical as you mentioned yourself but we always invite you to work from our living room, there are quite some spots in the spacious area and to support working from a more quite area, we now even offer our meeting rooms on an hourly rate based on avaialbility.
We are looking forwarf to having you back hopefully in the near future.

Best,
Adam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 september 2021

In- en uitchecken kan je zelf aan een kiosk, waardoor wij niet moesten wachten om in te checken. Altijd iemand van de staff in de buurt bij vragen. Heel vriendelijk, sociaal en behulpzaam personeel. Mensen die hun job echt graag doen! Love de technologie op de kamer en de super zachte kingsize bedden!

Datum van verblijf: september 2021
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
1  Bedank swfl253
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Adam Varga, General Manager van citizenM Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2021
Google-vertaling

Hey citizen,

Awesome to hear about the smooth check in and the feedback on the team. We indeed love our job and love having great guest like yourselves.
Hope to see you soon.

Best,

Adam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 september 2021

Wij komen vaak in Rotterdam voor werk of familiebezoek en verblijven dan regelmatig in dit hotel. Tot. U toe waren we zeer tevreden en vinden we de formule origineel en duurzaam. Echter de laatste keer viel zo tegen, dat we waarschijnlijk niet meer terugkeren. Reden: lawaaioverlast waardoor we nauwelijks geslapen hebben. De receptie is twee keer door ons benaderd. Rond 0.200 uur is mijn man naar de gemeenschappelijke ruimtes gegaan. Daar zou je tot 24.00 mogen verblijven, maar het bleek dat het lawaai veroorzaakt was door een groep die daar om 2.00 uur nog steeds was. De receptionist had daar niets aan gedaan. De groep (allemaal mannen) ging vervolgens luidruchtig verder op de hotelkamers. Oplossing zou zijn geweest: ingrijoen door de medewerkers. Daarnaast is het natuurlijk onbeschoft dat hotelgasten zo weinig rekening houden met elkaar.

Kamertip: Hogere verdieping dan heb je minder last van het lawaai op de eerste verdieping.
Datum van verblijf: augustus 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Toos M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Adam Varga, General Manager van citizenM Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2021
Google-vertaling

hey citizen Toos,

Sad to hear about the experience. Indeed it is our responisbility to safe guard the experience of all guests. Disappointing to see we failed to do so on this occasion. Rest assured I got back to the team to not miss out on this again. I do hope as a previously regular guest to be able to welcome you back shortly again, I am certain this was a one off occasion.

Best,

Adam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken